Boobabe
Jaa, nuorempi komea ja irakilainen.Mee kylään sinne
Ei kiinnosta.
Jaa, nuorempi komea ja irakilainen.Mee kylään sinne
Päikkärit?Vätystää
Oon sängyssäPäikkärit?
SoriJotkut naiset on itte niin mulkkuja ettei tartte erikseen kotiin haalia
Simmut hetkeksi kiinni? Se on auttanut mua.Oon sängyssä
Mitä reikiä Sinä räähkäsit?
kääk tänään laitoin reiet rääkkiin ja nyt päikkäreiden jälkeen ne selkeesti rankasee kiristelemällä takasin..vaan ei auta, huomenna uus rääkki, tuntuu ihan hitsin kivalta tällanen masokismi
reiet = reidetMitä reikiä Sinä räähkäsit?
Uskaltaisikohan pioneerimajurilta (olen jonkin asteen militaristi) udella, että oliko muuttomatka pitkäkin?jOO, NII JOO NIII JOO NIII
Ei tartte enää jänskättää.Viiden kilsan metsälenkki liukasteltu. Nyhtöpossu uunissa, esikoinen haluaa siitä tehtyä lihapiirakkaa.
Ja onnea Majurin uuteen kotiin! Ja sit muistin että AKoolla on ne treffit ja alkoi jännittää.
Joo, 1,5km etelään päinUskaltaisikohan pioneerimajurilta (olen jonkin asteen militaristi) udella, että oliko muuttomatka pitkäkin?
joko keräilykärpänen on päässy purasee?Uskaltaisikohan pioneerimajurilta (olen jonkin asteen militaristi) udella, että oliko muuttomatka pitkäkin?
onks toi mitattu aamulla?joko keräilykärpänen on päässy purasee?
nimim. 3,9 cm(housuissa vetoketjun takana, kukkahattutädeille tiedoksi)
juu, heti sen perrään ku nousin avennostaonks toi mitattu aamulla?
no on sulla armeijat verissä, ei oo ihmekään että onnistuu aamumittaukset noin tarkkaan kun ihan asennossa seisot het aamustajuu, heti sen perrään ku nousin asentoon sängystä
no pienihän se kieltämättä on mutta on sillä siltä ittesä saattanu suuriin vaikeuksiinno on sulla armeijat verissä, ei oo ihmekään että onnistuu aamumittaukset noin tarkkaan kun ihan asennossa seisot het aamusta