paheksutaan yhessä majuria ja päätöntäPaheksun sun kopiointia. Ei se maailma kuule sillai pyöri että voi kopsata kaverin paheksumiset
paheksutaan yhessä majuria ja päätöntäPaheksun sun kopiointia. Ei se maailma kuule sillai pyöri että voi kopsata kaverin paheksumiset
Elena-pieni, minen paheksu ikinä ihmistä vaan tekoapaheksutaan yhessä majuria ja päätöntä
shhhhh sama juttu mullakin mutta älä nyt niille sitä kerro, ylpistyvät vaan!!Elena-pieni, minen paheksu ikinä ihmistä vaan tekoa
Pocahontasin oikee tarina ja joku tyhmä satuleffa prinsessa ruususesta ja ilkeestä äitipuolesta *varma tieto* Kato sääkin se inkkarihässäkkäNyyh.
Joku tunti sitten mulla oli ikioma perskärpäsketju mutta se on poistettu.
Tuleeko tänään mitään telkkarista?
kandee varoo halpoja kopioitaKummallista ruokaa tää nyhtökaura. 3/5
Tää on eittämättä itsekäs kommentti, mutta, minusta on kiva kun sä olet täällä. Ja jos nainen ois ollut se oikea, ei me sua enää nähtäisi kuin vilahdukelsta joskus. Ehkä.Ei tartte enää jänskättää.
Sain just tekstiviestin, että voidaan vielä tavata mutta vaan sillai kaveripohjalta jne
Tän vuoden treffikiintiöni alkaakin sit olla täynnä. En jaksa jatkuvasti treffeillä laukata vaan tarttee levätä välillä.
Kohta alkaa Monsterit - yliopisto!!!
Mä en suuremmn tykännyt. Härkis sen sijaan on ihan kelpoa.Kummallista ruokaa tää nyhtökaura. 3/5
Eikö nyhtis maistunut vai tökkiikö rakenne ?Kummallista ruokaa tää nyhtökaura. 3/5
En ole maistanut kumpaakaan. Miten tuota härkistä laitetaan?Mä en suuremmn tykännyt. Härkis sen sijaan on ihan kelpoa.
Mä laitoin Wokkiin broilerinsuikaleiden sijaan.En ole maistanut kumpaakaan. Miten tuota härkistä laitetaan?
No ei mun täällä olemistani kukaan naarasmerkkinen rajoita (ellei ole mode).Tää on eittämättä itsekäs kommentti, mutta, minusta on kiva kun sä olet täällä. Ja jos nainen ois ollut se oikea, ei me sua enää nähtäisi kuin vilahdukelsta joskus. Ehkä.
multa ei kysytty mutta vastaan silti:Eikö nyhtis maistunut vai tökkiikö rakenne ?
En mä niin uskonutkaan. Tiedän vaan kokemuksesta että kun on tärkeää puuhaa niin kaksplussa ei oo enää niin tärkeä.No ei mun täällä olemistani kukaan naarasmerkkinen rajoita (ellei ole mode).
Maustoin ainakin ihan hitoksiin pieleen. Mutta oli se rakennekin vähän kumma, ehkä vähän turhan autenttinen mun mielestä.Eikö nyhtis maistunut vai tökkiikö rakenne ?
Mä oon tehny siitä kastikkeita,härkkispullia,pizzaa. Käytän samalla tavalla kuin jauhelihaaEn ole maistanut kumpaakaan. Miten tuota härkistä laitetaan?
samaa mieltä mutku emmä sitä voi aksulle sanoa kun se sanois heti mulle ettei häntä kukaan tänne kaipaaTää on eittämättä itsekäs kommentti, mutta, minusta on kiva kun sä olet täällä. Ja jos nainen ois ollut se oikea, ei me sua enää nähtäisi kuin vilahdukelsta joskus. Ehkä.
Arvaas miks mä en oo ollut palstalla juur eilisen jälkeenEn mä niin uskonutkaan. Tiedän vaan kokemuksesta että kun on tärkeää puuhaa niin kaksplussa ei oo enää niin tärkeä.
En mä niin uskonutkaan. Tiedän vaan kokemuksesta että kun on tärkeää puuhaa niin kaksplussa ei oo enää niin tärkeä.
Mä tein viimeks kaurakermaan pippurikastikkeen ja lisäsin härkiksen vähän ennen tarjoilua, sen verran et se lämpes. Oli 6/5 kokemus, nyhtis ei vedä vertoja sille.En ole maistanut kumpaakaan. Miten tuota härkistä laitetaan?