No kaikki ei halua syödä niitä lihatuotteitta,vaan sen sijaan käyttää näitä tuotteitamulta ei kysytty mutta vastaan silti:
varon halpoja kopioita
No kaikki ei halua syödä niitä lihatuotteitta,vaan sen sijaan käyttää näitä tuotteitamulta ei kysytty mutta vastaan silti:
varon halpoja kopioita
pääsin setämiehen kanssa kaupoille pyssystä ja hintakin saatiin sovittua, pappa oli aikonaan periny pyssystä 18 000 markkaa ja siitä soviteltiin nykyhinnaksi 50 euroopaljastu että yhellä kaheksaakymppiä hivuttelevalla sukulaisella on mun pappavainaan vanha kivääri ja olis halukas sen mulle myymään
häätyy alkaa keksimään valtesmannille selityksiä
Teemalta tulee just ny Jimi Hendrixiä ja 22.30 MötleytäNyyh.
Joku tunti sitten mulla oli ikioma perskärpäsketju mutta se on poistettu.
Tuleeko tänään mitään telkkarista?
No joo,pitää löytää sopivat mausteet,rakenne on tosiaan ainakin alkuun vähän outo,mut oon kyllä tykännyMaustoin ainakin ihan hitoksiin pieleen. Mutta oli se rakennekin vähän kumma, ehkä vähän turhan autenttinen mun mielestä.
Deekiksellä? Paha krapula?Arvaas miks mä en oo ollut palstalla juur eilisen jälkeen
ei muuta kun alat värkkään patuja ittepääsin setämiehen kanssa kaupoille pyssystä ja hintakin saatiin sovittua, pappa oli aikonaan periny pyssystä 18 000 markkaa ja siitä soviteltiin nykyhinnaksi 50 euroo
käytännön pulma on että siihen kaliiberiin ei saa enää panoksia...
osaan tehä pateja mutta siihen kalinperttiin on holkit vielä lujemmassa mitä patitei muuta kun alat värkkään patuja itte
En keräile.joko keräilykärpänen on päässy purasee?
nimim. m39 (kaapissa lukkojen takana, kukkahattutädeille tiedoksi)
On inttihommat kyllä tiedossa, mutta tuolta siniseltä puolelta kyllä. Ei harmaat ole tuttua, varsinkaan m39 aikaiset. Sarka eikä pystykorva. 7,62 RK kyllä ja 57mm Bofors.joko keräilykärpänen on päässy purasee?
nimim. m39 (kaapissa lukkojen takana, kukkahattutädeille tiedoksi)
ompa jännä että joku on innostunut post-war militariastaEn keräile.
On inttihommat kyllä tiedossa, mutta tuolta siniseltä puolelta kyllä. Ei harmaat ole tuttua, varsinkaan m39 aikaiset.
e: holkeille löytyy myyjä Suomesta joten nou hätäosaan tehä pateja mutta siihen kalinperttiin on holkit vielä lujemmassa mitä patit
hylsiä kyllä sais värkättyä vanhoista sotilaskiväärtin hylsistä ja .284 luoditki passais että siinä ei olis vaivaa
Ei ollu kyl paha krapula, semmone iha ok.Deekiksellä? Paha krapula?
ollaanpa sitä nyt niin ystävällisiä ettähuomenta perwåt ja huomenta Elena
meikä onki varsinainen mr päivänsädeollaanpa sitä nyt niin ystävällisiä että