..ja päästäis saunomaaneli sä säästäsit kaikkien hökötys tekeleet kun ovat niin hyviä
mutku ne on täydellisiäEn koska ne kuolisivat yöllä kylmyyteen niihin kötöstyksiin.
Ne nyt vaan pitää tehdä oikein että ei kuole yöllä.
...en näemmä osaa lukeakaan saati jummartaa...eiku toi on mun jalankoko no joissain kengissä saattaa olla kokona 37
Sie et ainakhan pääse miun kursseillemutku ne on täydellisiä
mun pikkusiskolla on samankokoinen jalka joten meillä on aina hubaa kun vaihellaan kenkiä keskenään Sisko vaan noituu sitä ettei saappaat mahu kun hällä on paksummat pohkeet ja nilkat ja mulla olis sellaset makeet korkosaappaat jotka se himohtee itelleen, mutku ei...en näemmä osaa lukeakaan saati jummartaa...
..mutta kyllä tuolla koolla hyvin kopisemaan pistääkin
Sie et ainakhan pääse miun kursseille
ruutis juniorilla on noi opit meleko tuoreessa muistissa, se voi laatia sulle kurssimatskut
Nääh..perustan oman kurssin ja vien sulta asiakkaat!
Rautakaupastani loppuu rautalanka ihan näillä näpyttimillä.ei se ole poika mikään? mä en hiffaa tota?
Juuei, ei tällä murteella. Saikata on käyttäytyä huonosti ja vasiten on varta vasten.Saikata = sairaslomailla/sairastaa
Vasiten = varsinkin
ei sitä noin kuulu syyä
..omnomnomnom...greipit on hyviä! Verigreippi vallankin, jahka kauppaan tulee niin tirpanan kans herkutellaan ..
Jos oikeasti olet tsadilainen niin säälittävääPuhut stadia kuin syntyperäinen helsinkiläinen! Siitä ei voi erehtyä, ettetkö olisi kartalla, kun stadilaiset keskustelevat.OIKEITA VASTAUKSIA: 13/14
Kiitos Ihanuus Sitä samaa sulle ja sun ihmisille! (olipa hassusti sanottu )TeeBee*halaaruttaan lämpimästi*
Missä sitä ollaan oltu ja kuikuiltu ? Joko jouluttaa, lomailuttaa? Elossa kaikki hyvin eiköstä jookostakookosta?
Ihunaa joulunaikaa sulle ja koko pesueellesi !!
Mutkun en oo. Ekkö nää jo murteesta ossaa lukia?Jos oikeasti olet tsadilainen niin säälittävää
Itellä, Saamenmaan prinssillä 14/14
no kelläpä tässä niin vankasti menisKiitos Ihanuus Sitä samaa sulle ja sun ihmisille! (olipa hassusti sanottu )
Moon ollu sielläsuntäällä. Joululomallakki nyt jo toista päivää.
Elossa ollaan, en tiijä onko kaikki hyvin, mut sillä mennee
mää kyllä muistan mistä nää oot ja se ei oo snadiMutkun en oo. Ekkö nää jo murteesta ossaa lukia?