Mä en saa greippiä syyä, koska se heikentää yhdrn hyljintälääkkeen tehoa,..omnomnomnom...greipit on hyviä! Verigreippi vallankin, jahka kauppaan tulee niin tirpanan kans herkutellaan ..
Mut leikkiä mä niillä voin
Mä en saa greippiä syyä, koska se heikentää yhdrn hyljintälääkkeen tehoa,..omnomnomnom...greipit on hyviä! Verigreippi vallankin, jahka kauppaan tulee niin tirpanan kans herkutellaan ..
KiitosKiitos Ihanuus Sitä samaa sulle ja sun ihmisille! (olipa hassusti sanottu )
Moon ollu sielläsuntäällä. Joululomallakki nyt jo toista päivää.
Elossa ollaan, en tiijä onko kaikki hyvin, mut sillä mennee
Hedelmän hyväksikäyttöä PAHEKSUN !
No katos himputtia! Mutta onneksi on ne herkkuklementiinit ...Mä en saa greippiä syyä, koska se heikentää yhdrn hyljintälääkkeen tehoa,
Mut leikkiä mä niillä voin
Olispa mullakin ruskeet silmät mutku ei oo
Mulla on tumman ruskeat.Olispa mullakin ruskeet silmät mutku ei oo
Mitkä silmät?Olispa mullakin ruskeet silmät mutku ei oo
näyttäs paremmalta jos noiden huulien välissä oliski mun kulli
No ne mitkä mulla on päässä?Mitkä silmät?
vähän muokkasin kun joulukin hei tulossa!näyttäs paremmalta jos noiden huulien välissä oliski mun tilipitappinakki
Onhan ne nätit kyllä, siis ruskeet silmät . Ja saa kait semmoset itellensä loihituksi jos vain viittii tökkiä niitä värillisiä linssejä silmiinsä...Olispa mullakin ruskeet silmät mutku ei oo
Aattele jos olis mun huulien välissä.näyttäs paremmalta jos noiden huulien välissä oliski mun kulli
Nyt, Epekki olen satavarma siitä mitä teet työksesi.Siperia opettaa tekemään ne lumikammit oikein. Paskat potkitaan paskaksi ja kahenkymmenen asteen pakkanen antaa motivaatiota rakentamaan ne niin kuin just äskön näytettiin ja opetettiin.
*kuulee kuinka Ruutis pyörtyy onnen ja kiihkon vallatessa mielen*Aattele jos olis mun huulien välissä.
Opetan ja rakennan uudestaan.Nyt, Epekki olen satavarma siitä mitä teet työksesi.
Voin vakuuttaa, että arvostusta ei kerää sillä, että potkii tehtyä kasaan ja opettaa, että minulla on valta potkia tehtyä kasaan.
Arvostusta herättää ne jotka opettaa miten tehdä niin, että se toimii. Oikeastaan ammattikunnasta riippumatta.
Ei oo mullakaan,mulla on sini-harmaat ja tykkään niistäOlispa mullakin ruskeet silmät mutku ei oo
Älä puhu paskaaNyt, Epekki olen satavarma siitä mitä teet työksesi.
Voin vakuuttaa, että arvostusta ei kerää sillä, että potkii tehtyä kasaan ja opettaa, että minulla on valta potkia tehtyä kasaan.
Arvostusta herättää ne jotka opettaa miten tehdä niin, että se toimii. Oikeastaan ammattikunnasta riippumatta.
Hyvää yötä ja kauniita uniaNukkumaan, öitä.
Ihunoita unikuvia*pus*Nukkumaan, öitä.
Aattele nyt mitä puhut ukkomiehelle,taitaa olla tapana varattujen kanssa.Aattele jos olis mun huulien välissä.