Suklaata, piparia ja pahkinoita . Semmonen kiva herkkupaketti.Eivät tykkää.
Pah, en anna mitää kohta.Oisin vaan pienen muistamisen halunnu antaa.
Suklaata, piparia ja pahkinoita . Semmonen kiva herkkupaketti.Eivät tykkää.
Pah, en anna mitää kohta.Oisin vaan pienen muistamisen halunnu antaa.
Eiks metässä ole aika kylmä tähän aikaan vuodesta maksella mitään?? Miks sä haluat Boobsille virtsiksen??boobis, maksa sitte roikan vaihto luonnossa
..mie varmaan viskoisin ton maelle..ihan niinkuin sille edelt..tai siis ihan niin kuin se toinenkin teki, kun se johto leikki hetkisen tahtisadetikkua......Onneksi on kaveri joka voi korjata. Hällä on kaikki maholliset valtuudet sähköalalla.
Joo! Jotain tollasta.tarkotus olla ihan pieni muistaminen ei mitään korikaupalla. KiittiSuklaata, piparia ja pahkinoita . Semmonen kiva herkkupaketti.
Kyllä mun tietääkseni.oiskohan oikeesti ihan kaikki?
Elllu!pieni dildo?
Juuhboobis, maksa sitte roikan vaihto luonnossa
No nii i, sitähän mä täällä yritin sopottaa sulle hädissäni mutku et uskonu!No nyt sekoo miun pää.
Et ollut sinä ellu. Katsoin väärin.
sori, tunnelma vei mennessäänElllu!
No nii i, sitähän mä täällä yritin sopottaa sulle hädissäni mutku et uskonu!
Ollos hoveliJoo! Jotain tollasta.tarkotus olla ihan pieni muistaminen ei mitään korikaupalla. Kiitti
Siihen voi itse vaihtaa osat?En tiä. Tää on moccamaster. Soitin äsken sähkömiehelle. Vaihtaa johdon siihen.
meinaan että ykköspätevyyteen on aika kovat vaatimukset, niitä ei oo ihan joka jampalla ja sitte on vielä erikseen kodinkoneenkorjaajat ja hissimiehetKyllä mun tietääkseni.
Mää sähkötin joulupukille että tuo sulle sellasen dildokokoelman jossa on erikokosia härveleitäsori, tunnelma vei mennessään
Se on kuulemma oppinu arvostamaan vapaa-aikaa enempi, minkä vuoks uus duuni on kiva.harmi et ei ole meil töissä enään. loistotyyppi
Ei ihan kaikki. Mut siis tuo ykköspätevyys taitaa olla.meinaan että ykköspätevyyteen on aika kovat vaatimukset, niitä ei oo ihan joka jampalla ja sitte on vielä erikseen kodinkoneenkorjaajat ja hissimiehet
harvalla on noi kaikki
tsekkasin omasta mocciksesta ja sen pohjassa on ruuvit josta se purkantuuSiihen voi itse vaihtaa osat?
http://www.huoltopalvelu.com/Moccamaster-virtajohto-741-musta
Mä sanoin sille mitä tapahtui. Sanoi että vaihtaa johdon siihen.Siihen voi itse vaihtaa osat?
http://www.huoltopalvelu.com/Moccamaster-virtajohto-741-musta
niinhän tuo torisiSe on kuulemma oppinu arvostamaan vapaa-aikaa enempi, minkä vuoks uus duuni on kiva.
Oon purkanu ja vaihtanu osia itse.tsekkasin omasta mocciksesta ja sen pohjassa on ruuvit josta se purkantuu
niimpä roikkakin on helposti vaihdettavissa
Ihana ystävä sulla.Mä sanoin sille mitä tapahtui. Sanoi että vaihtaa johdon siihen.
ei mullakaan oo noita hissijutskia mutta ykkönen on ollu parikymmentä vuottaEi ihan kaikki. Mut siis tuo ykköspätevyys taitaa olla.
Nuorempana se asensi sähkötolppia vai mitä ne nyt onkaan. Sellasia isoja.