pirun pervotJoo sellasia penistikkareita!!!
pirun pervotJoo sellasia penistikkareita!!!
Mua yllytetiin, en mä muuten mitään olis tehnyt!!! *piipittää hädissään*pirun pervot
Hei! Yhteinen ystävämme laitto mulle joku tovi sit facessa kaveripyyntööpirun pervot
taidan tietää kest puhutaanHei! Yhteinen ystävämme laitto mulle joku tovi sit facessa kaveripyyntöö
nyt näyttää paremmaltaOle hyvä.
Niin noi muut aina houkuttelee meitä kilttejä & viattomiaMua yllytetiin, en mä muuten mitään olis tehnyt!!! *piipittää hädissään*
Just nii ja just näi, me mitään ikinä tehtäis muuten mutku ujoja on helppo yllyttää!Niin noi muut aina houkuttelee meitä kilttejä & viattomia
Kondomipaketti jos aikuiselleMitä suklaan kaveriksi jos ei juo kahvia eikä teetä? Siis pakettiin.Ei alkoholia.
*tikahtuu*Just nii ja just näi, me mitään ikinä tehtäis muuten mutku ujoja on helppo yllyttää!
aikas maukkaan näkösiä tikkareitaOle hyvä.
Öh,no ei nyt kumpaakaan kiitos.Kondomipaketti jos aikuiselle
Ilmapalloja jos lapselle
nimim. saanut inspiksen majurin lahjavastauksista palstalta
Joo, jostain se oli mu stalkannu. Mut iha jees, vaiheltiin kuulumisia. Montakohan herran vuotta on kulunu ku ollaan viimeks oltu jutullataidan tietää kest puhutaan
Niin tietää, se tietää että mä olen sellanen ujoilija jonka katse painuu hyvin äkkiä alaspäin posket punaisina ja sen kuinka helposti alan takeltelemaan sanoissa ja hengittämään nopeemmin ja ja...*tikahtuu*
...pukki kylla teijenkin ujoudet ja viattomuudet tietaa
Joku karkkirasia tms.Mitä suklaan kaveriksi jos ei juo kahvia eikä teetä? Siis pakettiin.Ei alkoholia.
eiks facen ominaisuuksiin kuulu että se stalkkailee meidän puolesta ja ehottelee potentiaalisia kavereitaJoo, jostain se oli mu stalkannu. Mut iha jees, vaiheltiin kuulumisia. Montakohan herran vuotta on kulunu ku ollaan viimeks oltu jutulla
oliko töpselin vai keittimen päästä johtoo?Ei voi olla totta!
Kahvinkeittimen johto on sulanut yhdestä kohtaa. Osa johdosta oli hellan päällä.
Enempi keittimen päästä.oliko töpselin vai keittimen päästä johtoo?