Mikäs sulle tuli? Ei kai vain vedessä ollut pimppikarvaa mukana? *kyselee silmät viattomasti suurina**tukehtuu justiinsa ryystamaansa vesikulaukseen*
Mikäs sulle tuli? Ei kai vain vedessä ollut pimppikarvaa mukana? *kyselee silmät viattomasti suurina**tukehtuu justiinsa ryystamaansa vesikulaukseen*
ai miks hankeen? Onks sellanen olo että kiemurtelet tuolilla koko ajan ja ajatukset karkaa vähänväliä...???Jes!! Asiaa...!
..miten musta tuntuu etta mie ihan oikeesti ja muuten vaan menen kohta aksailemaan ja viilentymaan tonne lumihankeen....on vahan semmonen olotilanen...mutta sita ei onneksi muuta hoksaa kuin ma ...
Sunko karva sinne on päässy mitä sä oot tehny kattisen luona ku vedessäkin uiskentee tollasia?Mikäs sulle tuli? Ei kai vain vedessä ollut pimppikarvaa mukana? *kyselee silmät viattomasti suurina*
Ellu!!Mikäs sulle tuli? Ei kai vain vedessä ollut pimppikarvaa mukana? *kyselee silmät viattomasti suurina*
..kiinanmuuri...ai miks hankeen? Onks sellanen olo että kiemurtelet tuolilla koko ajan ja ajatukset karkaa vähänväliä...???
Joo, just aattelin tulla istuman sun viereen sinne hankeenEllu!!
....Pukkiiii.....Elllu tahtooo kovan paketin!!
Jesaria!!! Monta rullaa!!!
..ma en juo vetta ennaa ikina...No ei ihme ku ne on siellä kattisen lasissa
...Pukkii!! Komento takas!! Heita jesaripaketti hiiteen!!Joo, just aattelin tulla istuman sun viereen sinne hankeen
Joo sellasia penistikkareita!!!...Pukkii!! Komento takas!! Heita jesaripaketti hiiteen!!
Me tytot halutaan uus kova paketti!! Tuplasatsina!!
...tikkareita *taputtaa vieruspaikkaa*
..nihJoo sellasia penistikkareita!!!
Oota mä etin mallit!!!!*hykertlee onnelisen kiimaisena*..nih
Ellu sais tulla putsaamaan mun näppäimistön.*tukehtuu justiinsa ryystamaansa vesikulaukseen*
Jestas sentaan*siunailee totisena*Ellu sais tulla putsaamaan mun näppäimistön.
Jostain syystä siihen turskahti aika lailla teetä.
Ja minähän sitten olen kilteistä kiltein.
Sille en voi mitään, että Joulupukin osoitekirja ei ole ajan tasalla.
paraskin puhumaan siellä!!!Jestas sentaan*siunailee totisena*
..etta Ellulla ois sitten listalla melkein tukehtumiskuolema ja sitten melkein iso sahkooikosulkunen...
No*imeskelee posket lommollaan tikkaria*...onneks olikin vaan melkein ....
Nam,maukasta imeskeltävääJoo sellasia penistikkareita!!!