tottakai se siinä sulaa.Ei voi olla totta!
Kahvinkeittimen johto on sulanut yhdestä kohtaa. Osa johdosta oli hellan päällä.
tottakai se siinä sulaa.Ei voi olla totta!
Kahvinkeittimen johto on sulanut yhdestä kohtaa. Osa johdosta oli hellan päällä.
oijjoiEnempi keittimen päästä.
No mutku sit olis vaan pelkkää karkkia koko pakettiJoku karkkirasia tms.
En tiä. Tää on moccamaster. Soitin äsken sähkömiehelle. Vaihtaa johdon siihen.oijjoi
pystyykö keittimen purkaa rikkomatta?
harmi et ei ole meil töissä enään. loistotyyppiJoo, jostain se oli mu stalkannu. Mut iha jees, vaiheltiin kuulumisia. Montakohan herran vuotta on kulunu ku ollaan viimeks oltu jutulla
Onneks on joulu lähellä,pikapyyntö pukille että tuo uuden.Ellu, nyt ei voi tykätä kun tahtoo kahvia ja johto paskana.
*tökkii sormella*
Glögiä ?Mitä suklaan kaveriksi jos ei juo kahvia eikä teetä? Siis pakettiin.Ei alkoholia.
Ei niin, siks mä en tykännytkäänEllu, nyt ei voi tykätä kun tahtoo kahvia ja johto paskana.
*tökkii sormella*
juuh, siihen voi vaihtaa roikanEn tiä. Tää on moccamaster. Soitin äsken sähkömiehelle. Vaihtaa johdon siihen.
I rest my caseNiin tietää, se tietää että mä olen sellanen perwoilija jonka katse palaa kipinana ja oon ihavarmasti kiimakiihkoisuudessani posket punaisina ja senkin tietaa viela kuinka helposti aina asian kuin asian liitan perwoiluun ja tama taito vain saa hengittämään nopeemmin ja rampalaamaan haarakiilaa ja ja...
Joooo ei me muuten mittään tuhmuuksiaJust nii ja just näi, me mitään ikinä tehtäis muuten mutku ujoja on helppo yllyttää!
jos se on lapselle niin lelu, jos aikuiselle niin...uhm...lelu mukaan?No mutku sit olis vaan pelkkää karkkia koko paketti
ennemmin.Joku karkkirasia tms.
Siis ei se ihanaa ole.Ei niin, siks mä en tykännytkään
HupsisEi voi olla totta!
Toi on muuten eri katsy taito ...mutta sulla tommonen kohtuu harjottelijan tasolla...hyvat savarit tulee silloin kun kahvinkeitin on paalla ja se johdonhiivatti on jotenkin kummasti ajautunut ja osunut lampiman hellan paalle...oikien kuule kivasti kipunoi ...Ei voi olla totta!
Eivät tykkää.Glögiä ?
Aikuisille.jos se on lapselle niin lelu, jos aikuiselle niin...uhm...lelu mukaan?
Ei niin ja siks mä' en antanut sulle sydäntäkäänSiis ei se ihanaa ole.
Onneksi on kaveri joka voi korjata. Hällä on kaikki maholliset valtuudet sähköalalla.Toi on muuten eri katsy taito ...mutta sulla tommonen kohtuu harjottelijan tasolla...hyvat savarit tulee silloin kun kahvinkeitin on paalla ja se johdonhiivatti on jotenkin kummasti ajautunut ja osunut lampiman hellan paalle...oikien kuule kivasti kipunoi ...
...nain oon ymmartany ja hajulla asiasta ...
pieni dildo?Eivät tykkää.
Pah, en anna mitää kohta.Oisin vaan pienen muistamisen halunnu antaa.
oiskohan oikeesti ihan kaikki?Onneksi on kaveri joka voi korjata. Hällä on kaikki maholliset valtuudet sähköalalla.