Mä katoin kanssa että onpa siellä ihana joulutonttuOi awwww, mika ihunainen tonttunen se kurkkiikaan @epek in avattarena !
Netistä otettu kuva, yritin ottaa kuvan ihan itse mutta nyt on yksi tonttulakki vähempi..Oi awwww, mika ihunainen tonttunen se kurkkiikaan @epek in avattarena !
svengijengiConan Barbaari
Conan Barbaari on enemmän mun makuunsvengijengi
...voin vain kuvitella..."..ei kuule tuu mun paahan, mutta ei tuu jatkossa kenenkaan muunkaan paahan!..omnomnomnom..."...Netistä otettu kuva, yritin ottaa kuvan ihan itse mutta nyt on yksi tonttulakki vähempi..
Melko saman näköinen kyllä kuin toinen koirani
ja american graffiti tuli pari viikkoo sitten. kamala muuten toi suomennos nimestä.Conan Barbaari on enemmän mun makuun
no joo mutku *rykii ja selventää kurkkua* conan barbara on aikansa elänyt kulttileffa jossa kaikki tehosteet kuulostaa ihan hassuilta ja se kuristajakäärmekin näyttää ihan joltain kumilelulta *pipattaa topakkana*Conan Barbaari on enemmän mun makuun
ei muuten näytä.kuristajakäärmekin näyttää ihan joltain kumilelulta
*ufopaakkonen*no joo mutku *rykii ja selventää kurkkua* conan barbara on aikansa elänyt kulttileffa jossa kaikki tehosteet kuulostaa ihan hassuilta ja se kuristajakäärmekin näyttää ihan joltain kumilelulta *pipattaa topakkana*
shhh ollaan ihan hiljaa eikä tapella mut kyllä näyttääei muuten näytä.
*ufopaakkonen*
...mie taijan olla pikkasen vasy taalla...antenniantenni...
silti parempi ku svengijengi. saapi ehkä oikeeseen vireeseenno joo mutku *rykii ja selventää kurkkua* conan barbara on aikansa elänyt kulttileffa jossa kaikki tehosteet kuulostaa ihan hassuilta ja se kuristajakäärmekin näyttää ihan joltain kumilelulta *pipattaa topakkana*
No kenelle se tulee?No mutku sit olis vaan pelkkää karkkia koko paketti
parempi on svengijengi. saapi ehkä oikeeseen vireeseen
ny ei pääse vireeseen
Sepäs mukavaa voi kun mäkin pääsisinpääsin just vireeseen
Pitäiskö sun virittää se?voin kertoo että "mulla" ei oo ollu "vireessä" enää aikoihin
kattoo toisen livenä ja toisen jälestäPirskatti teiän kanssa..pitäiskö munkin sitten katsoa arnoldia ja kumikäärmettä?
Onhan niitä viagroja sun muita, älä tuosta masennuvoin kertoo että "yhellä kaverilla" ei oo ollu "vireessä" enää aikoihin
sää ehkä saattasit saaha sen vireeseenPitäiskö mun virittää se?
ai sun pianon?sää ehkä saattasit saaha sen vireeseen
minkälainen puhe se oli siitä koulukiusaamisesta?Onhan niitä viagroja sun muita, älä tuosta masennu