Niin ollaanki ...Ihunia ootte
Mä myönnän olevani samaa mieltä tästä sun kanssaPervåja ootte kaikki muut paitsi ei ellu
EiHo ho ho - onkos täällä oltu kilttii poikaa?
mä olen ainakin ihan hirmu kiltti ollut tänään ja hirveen ujo ja viaton..voi kun sais jouluna ees yhen kovan paketinHo ho ho - onkos täällä oltu kilttii tyttöö ja poikaa?
On se ristus, hiivatin hyvää musaa täällä palstalla taas tännää!
On ollu taas kiirus päivä ja nyt on aika istahtaa ja rentoutua. Vain minä, kuulokkeet ja te!
No niin pitiki!
Mä luen joka kerta tuon nimen että Eläkeläisten - Hampaaton jouluPukki jos tänne tullee niin käristystä laitan poroista
No en oo kylla ollunna! Ihan samoilla resepteilla taalla menen kuin aina ennenkin eli aina jossain vaiheessa joltain tulee sanomista, etta "..voi eii aitiii!!..sa et nyt oikein taaskaan tajuu..!!.."...Ho ho ho - onkos täällä oltu kilttii tyttöö ja poikaa?
On se ristus, hiivatin hyvää musaa täällä palstalla taas tännää!
On ollu taas kiirus päivä ja nyt on aika istahtaa ja rentoutua. Vain minä, kuulokkeet ja te!
Pliis, epek, auta tuota ihmmistä, kun ei taida osata laittaa ruokaa? En tunne porukkaa ollenkaan, mutta olen sentään nähnyt muutaman harvan hyvän kokkaavan kunnollista ruokaa. Täällä, tulethanPukki jos tänne tullee niin käristystä laitan poroista
Osta samalla kunnon parranajovehkeet, ladyshavereillä ei tuota partaa ajetaIlmeeni jouluostoksilla:
Otan saman moorrorisahan mil trimmailen sääriä ja bikinirajaaki.Osta samalla kunnon parranajovehkeet, ladyshavereillä ei tuota partaa ajeta
lähteehöhän ne harjateräksen pätkät moorrorisahallaOtan saman moorrorisahan mil trimmailen sääriä ja bikinirajaaki.
Een suosittelisi!Otan saman moorrorisahan mil trimmailen sääriä ja bikinirajaaki.
Pliis, epek, auta tuota ihmmistä, kun ei taida osata laittaa ruokaa? En tunne porukkaa ollenkaan, mutta olen sentään nähnyt muutaman harvan hyvän kokkaavan kunnollista ruokaa. Täällä, tulethan
En ole suolistosairauksien asiantuntijaT O I S T A N