Joovittusaatana, äijä soitti äsken ja ny on menossa ostamaan kaappeja ja mun kuulemma pitäis kasata ja asentaa ne tänää
Onko vielä kaiken lisäksi Ikean kaappeja? Jos on, muista varata olutsalkku mukaan, ei niiden kokoamista selvin päin kestä järjissään.Joovittusaatana, äijä soitti äsken ja ny on menossa ostamaan kaappeja ja mun kuulemma pitäis kasata ja asentaa ne tänää
Onko vielä kaiken lisäksi Ikean kaappeja? Jos on, muista varata olutsalkku mukaan, ei niiden kokoamista selvin päin kestä järjissään.Joovittusaatana, äijä soitti äsken ja ny on menossa ostamaan kaappeja ja mun kuulemma pitäis kasata ja asentaa ne tänää
Huomenia!
pitäis vissiin taas nimimerkkikin vaihtaa. Kauhea vaiva ja iso keksiminen. *huoh*
Miksi?Huomenia!
pitäis vissiin taas nimimerkkikin vaihtaa. Kauhea vaiva ja iso keksiminen. *huoh*
Vitut tykkäänsähän tykkäät kesäisestä sateesta
Ja miksi ihmeessä? Hyvä nimimerkki:Huomenia!
Vieläkö oot töissäJa ny töihin. Heips
T-paitkelit tuleeTerve ja päivää *huiskutan*
Voi mälsyys sentään ton mörkiäispimeyden kanssa! Aamulla satoi vettä kuin aisaa ja koko tienoo kamalassa rapalätsisessä...nyt melkein kaikki lumet päivän aikana hävinneet ja se on kuulkaas pahastuksellista! Tahtoohaluu pakkasta ja lunta kiitos*niiata niksauttaa*. Tai ainakin semmosen mainosefektin, että kun tota kuraeteistä - nythän sitä soraa taas kulkeutuu kun ei enää narskukaan kengän alla - oikein mulkaisen ja rätillä tulen ilmaa huitomaan ja pyörimään säpäkkänä niin...TSÄDÄM!!!...koko eteinen on häikäisevän kiiltävänpuhtaana...
Joku mussa on vikana kun ei oikein tsädämisti toimi...tulee vaan silmät kipeiksi ja ranteeseen jännetuppitulehdus......Irman kanssa valssaamaan johonkin saumaan ellen muiluta ipanoita hommaan
Kohta keittiön valloitukseen, tiedossa jotain kala-kasvishässäkkää...päivän menuu varmistunee samalla kun ruoka valmistuu
Tovi huokailua ja sitten hösseliksi...olihan sullakin muikea viikon aloitus ?
Kyllä, 20.00 asti.Vieläkö oot töissä