Kissasta ei tule nuin paljon makkaraaKissa oli lainassa täälä pari viikkoa (rottajahdissa), nyt sitä ei näy missään?
...Karvisesta vois tullakin...Kissasta ei tule nuin paljon makkaraa
Maine CoonKissasta ei tule nuin paljon makkaraa
No eika ?!Kissa oli lainassa täälä pari viikkoa (rottajahdissa), nyt sitä ei näy missään?
Kysäsin koiraltaki
Vähänkö ihana tuo kissaMaine Coon
Tuohan söis koiratkiVähänkö ihana tuo kissa
Niin mutta ei välttämättä jos totuttais jo pennusta toisiinsaTuohan söis koiratki
No tota jo kylla pelkaiskin...*ufopaakkonen*....Vähänkö ihana tuo kissa
No tota jo kylla pelkaiskin...*ufopaakkonen*....
Mimmoset on ne verhotangot missa toi verhoineen roikkuu ja riippuu??!!
No mutta sehän täytyy opettaa ettei niissä roikuta ja riekutaNo tota jo kylla pelkaiskin...*ufopaakkonen*....
Mimmoset on ne verhotangot missa toi verhoineen roikkuu ja riippuu??!!
Kissalleko??!!...mikas siina jos jaksaa tyhjille korville..eika kun seinille hopista omiaanNo mutta sehän täytyy opettaa ettei niissä roikuta ja riekuta
Kyllä kissakin oppii, se täytyy vaan houkutella siihen asiaan..tehdä siitä mielenkiintoinenKissalleko??!!...mikas siina jos jaksaa tyhjille korville..eika kun seinille hopista omiaan
..se on hiina ja hiina...
No mutta verhoissa konyaminen ja verhotangoissa temppuileminenhan ON mielenkiintoista!! Mieti sita kisuliinin tunnetta kun se riipii korkeammalle - se on kuin Mount Everestin valloittaja - ja sitten kun sattuukin kangas ratsahtamaan ja repeytymaan niin se leikkii taatusti jotain Jack Sparrowia mastossa jajajaja...!!!Kyllä kissakin oppii, se täytyy vaan houkutella siihen asiaan..tehdä siitä mielenkiintoinen
Onhan tuo totta, sen verran kuitenkin verhot kärsineet kissojen ansiostaNo mutta verhoissa konyaminen ja verhotangoissa temppuileminenhan ON mielenkiintoista!! Mieti sita kisuliinin tunnetta kun se riipii korkeammalle - se on kuin Mount Everestin valloittaja - ja sitten kun sattuukin kangas ratsahtamaan ja repeytymaan niin se leikkii taatusti jotain Jack Sparrowia mastossa jajajaja...!!!
mun mielesta ja mun kokemuksen mukaan kissat on aina jossain retongissa kiinni...tai sitten menee himpun verran ohi ja onkin sitten paljaassa kintussa kiinni...Onhan tuo totta, sen verran kuitenkin verhot kärsineet kissojen ansiosta
Mutta mullakin on ollut erilaisia kissoja, toisia on kiinnostanut verhot enemmän ja toisia ei lainkaan.
Mun kissa ei ole sellanen, se tykkää kyllä nukkua sylissä, vierellä jne...mutta ei koskaan sähise, eikä raavi, eikä pure, eikä roiku missään retongissa kiinnimun mielesta ja mun kokemuksen mukaan kissat on aina jossain retongissa kiinni...tai sitten menee himpun verran ohi ja onkin sitten paljaassa kintussa kiinni...
Iloinen ja onnellinen poikkeus vahvistaa saannon ...vaimitensenytmeni ...Mun kissa ei ole sellanen, se tykkää kyllä nukkua sylissä, vierellä jne...mutta ei koskaan sähise, eikä raavi, eikä pure, eikä roiku missään retongissa kiinni