..no...eiko taalla aina ole jotakin liiketta...?Hei täällä on taas elämää?
..no...eiko taalla aina ole jotakin liiketta...?Hei täällä on taas elämää?
Sitten kun maltat kasvaa aikuiseksiItku, 3 finniä naamassa. Milloin niiden tulo loppuu.
Kun teini- ikä päättyy.Itku, 3 finniä naamassa. Milloin niiden tulo loppuu.
Mulla ainakin finnien tulo loppu, kun kasvoin aikuiseksItku, 3 finniä naamassa. Milloin niiden tulo loppuu.
Vaikka asumaan.Kahville vai asumaan?
Eikun sä ja epek puutuitte täältä, tää oli ihan finito Missäs sitä ollaan oltu ja mitä on tehty?..no...eiko taalla aina ole jotakin liiketta...?
Teininä mulla ei paljo ollut. Aikuisena sitäkin enemmän.Mulla ainakin finnien tulo loppu, kun kasvoin aikuiseks
Eikö kasva karvat vielä jännissä paikoissa?Kun teini- ikä päättyy.
Mä tässä odottelen milloin se alkaa.
Sunnuntai- ilta. Irl on tältä viikolta ohi ja jatkuu vasta aamulla.Hei täällä on taas elämää?
Niin mutku panin merkille jo to-pe-la ettei täällä ollut ketään enää..muutkin sen huomasSunnuntai- ilta. Irl on tältä viikolta ohi ja jatkuu vasta aamulla.
Mulla oli muuta tekemistä.Niin mutku panin merkille jo to-pe-la ettei täällä ollut ketään enää..muutkin sen huomas
Kyllä mulla vielä tukkaa on.Eikö kasva karvat vielä jännissä paikoissa?
Awwwwww...tehan menitte sitten ihan puihin ja jaihin kun ma en ollunna taalla hopottamassa huttusia*pakahtuu moisesta hajatelmasta*...Eikun sä ja epek puutuitte täältä, tää oli ihan finito Missäs sitä ollaan oltu ja mitä on tehty?
Someday when you're deadItku, 3 finniä naamassa. Milloin niiden tulo loppuu.
Nin kai sitten.Someday when you're dead
Ellulla oli taannoin peffa kipeä.Mun vatsalihakset on kipeet.
Jumppasin vähän liikaa.Ellulla oli taannoin peffa kipeä.
Mitä ihmettä te naiset oikein teette.
Pitääkö teitä alkaa vahtimaan?
Mä tein kyykkyjä ja menetin siinä innossa ajantajun ja sekosin 190x jälkeen laskuissakinEllulla oli taannoin peffa kipeä.
Mitä ihmettä te naiset oikein teette.
Pitääkö teitä alkaa vahtimaan?
Mä en kehtaa sanoa.Mä tein kyykkyjä ja menetin siinä innossa ajantajun ja sekosin 190x jälkeen laskuissakin