Sähän sanoit jo jumpannees, -täh eiks se ollutkaan totta?Mä en kehtaa sanoa.
Sitä siis kutsutaan nykyään jumpaksi.Jumppasin vähän liikaa.
Nussimisesta ne on kipeytyny kun baarissa olit.Mä en kehtaa sanoa.
Niin mutta en noin tarkkaan sanoa ku sä.Sähän sanoit jo jumpannees, -täh eiks se ollutkaan totta?
Siitä tietysti.Nussimisesta ne on kipeytyny kun baarissa olit.
No vähemmälläkin saa peffan kipeäksi.Mä tein kyykyssä ja menetin siinä innossa ajantajun ja sekosin 190x jälkeen laskuissakin
Joo niin kuulema saa, niin isottytöt on kertoneetNo vähemmälläkin saa peffan kipeäksi.
Eikun sä ja epek puutuitte täältä, tää oli ihan finito Missäs sitä ollaan oltu ja mitä on tehty?
Naah, Ellulla mikaan berberi kippeena ollu...siis sillai kippeena kippeena...jos nyt vahan paikoissa tuntuu niin sehan tekee vaan hopoa..ei toi hymppa!! vaan taa ja taa....Ellulla oli taannoin peffa kipeä.
Mitä ihmettä te naiset oikein teette.
Pitääkö teitä alkaa vahtimaan?
Missäs sitä ollaan oltu?
Naah, Ellulla mikaan berberi kippeena ollu...siis sillai kippeena kippeena...jos nyt vahan paikoissa tuntuu niin sehan tekee vaan hopoa..ei toi hymppa!! vaan taa ja taa....
Mulla ei oo mikaan paikka kippeena vaan *huokailee*....juuh, mun paikat on ihan feeling fine kunnossa...tai siis ihan kohdillaan tai jotain mattahia...
Jaahas jaahas, mitäs sitä on katseltu töllöstä koko päivä?Pitäisköhän vielä kattoa toi kohta alkava Bourne?
Sit oliskin tää päivä mennyt melko mukavasti kovana sohvalla.
Noh *alkaa opettamaan pörröpäätä*
Kun mua duunattiin kuivana kakkoseen niin ne mun pakaralihakset kipeytyivät, eli se mikä niiden välissä on
Mutta mikäs sun paikkas on saanut niin feelinkeihin?
Eli sa olet ruvennut hoperehtimaan aivan joutavia! Kylla pjarse kipu ja bagara kipu on kaks aivan eri juttua, nih. Kerta!
Noh *alkaa opettamaan pörröpäätä*
Kun mä tein kyykkyjä ne mun pakaralihakset kipeytyivät, ei se mikä niiden välissä on
Mutta mikäs sun paikkas on saanut niin feelinkeihin?