The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mullapa on jalkapöytä kipeä. Pudotin sellaisen ison kokinpuukon ja se jotenkin nirhaisi jlkaa niin että sukkan tuli reikä, ihoon ihan pienenpieni nirhuma ja näyttää siltä että seuravaksi siihen muodostuu mojova mustelma.

*oikea mämmikoura*
 
Juu, ei se toi sauna tuonut sita hiukan toivottua tasaantumista tahan paakkoseen eika niin mihinkaan kohtaan:notworthy:..joten joudutte nyt vaan sietamaan sitten tammosta tapausta*ufopaakkonen*...

Mutta. On se vaan niin ihana paikka:love:...ja muutes, kun saa sytyttaa saunaa, niin siihen tulenliekkien hiljaiseen hiipimiseen ja salakavalaan lampoon ja yhtakkia roihahtaneisiin liekkilepatuksiin vain lumoutuu...olipa sitten sauna tai nuotiopaikka..siina lammossa ja liekeissa on vaan se oma taikavoimansa:love:...

Haa! Teeta kehiin ja iltawilleroisten jatkumoita :)...
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ellulla oli taannoin peffa kipeä.

Mitä ihmettä te naiset oikein teette.
Pitääkö teitä alkaa vahtimaan?
Naah, Ellulla mikaan berberi kippeena ollu...siis sillai kippeena kippeena...jos nyt vahan paikoissa tuntuu niin sehan tekee vaan hopoa:rolleyes:..ei toi hymppa!! vaan taa:p ja taa:love:....

Mulla ei oo mikaan paikka kippeena vaan *huokailee*....juuh, mun paikat on ihan feeling fine kunnossa:love:...tai siis ihan kohdillaan tai jotain mattahia:barefoot::ninja:...
 
Naah, Ellulla mikaan berberi kippeena ollu...siis sillai kippeena kippeena...jos nyt vahan paikoissa tuntuu niin sehan tekee vaan hopoa:rolleyes:..ei toi hymppa!! vaan taa:p ja taa:love:....

Mulla ei oo mikaan paikka kippeena vaan *huokailee*....juuh, mun paikat on ihan feeling fine kunnossa:love:...tai siis ihan kohdillaan tai jotain mattahia:barefoot::ninja:...
:D
Noh *alkaa opettamaan pörröpäätä*
Kun mä tein kyykkyjä ne mun pakaralihakset kipeytyivät, ei se mikä niiden välissä on:oops::rolleyes:

Mutta mikäs sun paikkas on saanut niin feelinkeihin?:sneaky:
 
Itse värkättyä kylmäsavukirjolohta leivän päälle iltapalaksi. Luulin että tuotahan jää aamupalaksikkin mutta plääh kaikki meni ja lissääki huuvettiin :D
Hyvä että kelepas :)
Pakkasessa ois ollu lissääki mutta eihän sitä nyt jäisenä syö ees Erkkikään eikä Erkin veli Pentti.
 
:D
Noh *alkaa opettamaan pörröpäätä*
Kun mä tein kyykkyjä ne mun pakaralihakset kipeytyivät, ei se mikä niiden välissä on:oops::rolleyes:

Mutta mikäs sun paikkas on saanut niin feelinkeihin?:sneaky:
Eli sa olet ruvennut hoperehtimaan aivan joutavia! Kylla pjarse kipu ja bagara kipu on kaks aivan eri juttua, nih. Kerta!

Vai onko sun bagarat nyt karsineet inflaatiosta kun on se persikanpuolikkaitten valimaasto ollu selkeesti sulla enempi mielen ja melkein kielenkin paalla:rolleyes:...eika!! Toi oli se viesti haviaa- hymppa....taa siis:p..

Ja mita tulee sivulausehuomaukseeni mun paikoistani ja niitten feelinkeista (siunaavarjele pahasti, aikan lehtori olis punakynahorkassa nyt :D), niin...enpas kerrokaan:ROFLMAO::D:geek::p:love::ninja:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä