vierailija
Minun ei tarvitse käydä.Jahtaamassa munaa baarissa? Senkö takia sä käyt siellä? Joillakin voi olla muitakin syitä.
Minun ei tarvitse käydä.Jahtaamassa munaa baarissa? Senkö takia sä käyt siellä? Joillakin voi olla muitakin syitä.
Hienoa. Mä käyn joskus kavereiden kanssa. Tanssitaan tai lauletaan karaoketa.Minun ei tarvitse käydä.
Ei ole niin paljon keitettynä.Ämpäri on paikallaan. Kaada, kiitos.
Maistuis mullekin.Täällä syodään nyt keitettyjä potuja ja jauhelihakastiketta
Nii, tuu syömääMaistuis mullekin.
Kappas, niin täälläkin.Täällä syodään nyt keitettyjä potuja ja jauhelihakastiketta
Tunti omaa aikaa, Kalja avattu. Hiljaisuutta ja
Korjasin.Tunti omaa aikaa, lapsi kylässä. Hiljaisuutta ja Poirot
Eiks siellä saa auringon paistamia strutsinmunia?Täällä syötiin tänään pitsaa, t. Laiska kokki
Tuollapäin ei kande pyytää kolmen munan munakasta...Eiks siellä saa auringon paistamia strutsinmunia?
Isä on kotona ja voi kohtuuhyvin kun vaan malttais levätä. Mutku on iiiiihan pakko siivota autotalli ja kellari ja kiivetä vintille...Ei voi kauhalla vaatia jne. Kuinka isä muuten voi, onko se toipunut niistä aiemmista sairaalakeikoista?
Ei täälloo strutseja, emut on vähän samanlaisia mutta en kyllä uskaltais lähtee niitten munia pölliin. Ne on isoja ja pelottavia.Eiks siellä saa auringon paistamia strutsinmunia?
Kumpi on isompi, Emo va strutsi?Ei täälloo strutseja, emut on vähän samanlaisia mutta en kyllä uskaltais lähtee niitten munia pölliin. Ne on isoja ja pelottavia.
Kato se vaan on meille miehille ominaista, että tietyt hommat on vaan tehtävä, vaikka kuolemaa uhmaten toipilaanakinIsä on kotona ja voi kohtuuhyvin kun vaan malttais levätä. Mutku on iiiiihan pakko siivota autotalli ja kellari ja kiivetä vintille...
Strutsi on isompi. Täällä on myös kasuaareja, ne on kans semmosia äkäsiä jättilintujaKumpi on isompi, Emo va strutsi?
..eihan toi mun viesti nyt sitten mennyt mokoma ja syonyt sita?Mihin mun viesti hävis?
Laitoin viestin ja jääkatin viesi vaan ilmestyy.