The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä kissakin oppii, se täytyy vaan houkutella siihen asiaan..tehdä siitä mielenkiintoinen (y)(y)
No mutta verhoissa konyaminen ja verhotangoissa temppuileminenhan ON mielenkiintoista!! Mieti sita kisuliinin tunnetta kun se riipii korkeammalle - se on kuin Mount Everestin valloittaja - ja sitten kun sattuukin kangas ratsahtamaan ja repeytymaan niin se leikkii taatusti jotain Jack Sparrowia mastossa jajajaja...!!!
 
No mutta verhoissa konyaminen ja verhotangoissa temppuileminenhan ON mielenkiintoista!! Mieti sita kisuliinin tunnetta kun se riipii korkeammalle - se on kuin Mount Everestin valloittaja - ja sitten kun sattuukin kangas ratsahtamaan ja repeytymaan niin se leikkii taatusti jotain Jack Sparrowia mastossa jajajaja...!!!
Onhan tuo totta, sen verran kuitenkin verhot kärsineet kissojen ansiosta :p
Mutta mullakin on ollut erilaisia kissoja, toisia on kiinnostanut verhot enemmän ja toisia ei lainkaan.:)
 
:cautious:mun mielesta ja mun kokemuksen mukaan kissat on aina jossain retongissa kiinni...tai sitten menee himpun verran ohi ja onkin sitten paljaassa kintussa kiinni...
Mun kissa ei ole sellanen, se tykkää kyllä nukkua sylissä, vierellä jne...mutta ei koskaan sähise, eikä raavi, eikä pure, eikä roiku missään retongissa kiinni:love:
 
Mun kissa ei ole sellanen, se tykkää kyllä nukkua sylissä, vierellä jne...mutta ei koskaan sähise, eikä raavi, eikä pure, eikä roiku missään retongissa kiinni:love:
Iloinen ja onnellinen poikkeus vahvistaa saannon :)...vaimitensenytmeni :D...

Jos mulla ois kissa, niin se olis...jaa, no eipa tuota tartte etes miettiakaan etta mimmonen se olis :D, kaikista pohkopaisin ikina :D!
Mutta ei ole eika tule :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä