No...mene ja tiedä. Isä alkaa olla huonommassa kunnossa. Kuitenkin oma valta päättää asioista vielä tallella. Jottain tartteis tehrä.Voimia*halaaruttaan*...asia kerrallaan niin nekin järjestyvät...
No...mene ja tiedä. Isä alkaa olla huonommassa kunnossa. Kuitenkin oma valta päättää asioista vielä tallella. Jottain tartteis tehrä.Voimia*halaaruttaan*...asia kerrallaan niin nekin järjestyvät...
Voit kertoa, että yhdessä perheessä ei ole ruutuaikaa enää kuuden jälkeen...ja täällä alkoikin iltahulabaloowilleilyt
Yks pelailee porukalla mutta tuosta omista tehosteäänistä päätellen rupee menemään ehken liiankin totiseksi puuhaksi eli tiedossa saattanee olla kohta ilmassa ylistyssanoja tälle yhdelle natziäidille ...yks puolestaan laulaa hoilottaa menemään kovaa ja korkealta ja näemmä toi yks on keksinyt oheistoimintaa kokeisiin lukemisen sijasta....ah tätä kolmikkoa....joista huomaan valitettavan usein valitettavasti liiankin hyvin tutuiksi tulleita ominaisuuksia...
..."..mutta k a i k i l l a muilla on!!"...*imitoi tuon yhden willejä silmien pyöräytyksiä ja epämääräistä huulien muikistelua *..Voit kertoa, että yhdessä perheessä ei ole ruutuaikaa enää kuuden jälkeen
somessa surffailua ei näemmä lasketa ku emäntä on ollu todistettavasti palstalla 19:26Voit kertoa, että yhdessä perheessä ei ole ruutuaikaa enää kuuden jälkeen
Kimurantteja tilanteita kyllä, tiedän mitä käyt läpi... Ota selvää kotihoidon palveluista, jos vielä kotonaan pystyy asumaan ja elämään, josko sieltä helpotuspakettia tulisi. Ja joskus on vain oltava myös kovana, määrätietoisena itsekin sille omalle vanhemmalleen...joka ei välttämät itse kuitenkaan ymmärrä omaa tilannetta.No...mene ja tiedä. Isä alkaa olla huonommassa kunnossa. Kuitenkin oma valta päättää asioista vielä tallella. Jottain tartteis tehrä.
Surffailen omalla vapaa-ajallani, lällaspyy. Lapsonen on isänsä kanssa eli turvallinen aikuinen on seurana.somessa surffailua ei näemmä lasketa ku emäntä on ollu todistettavasti palstalla 19:26
Juu, koko syksyn on kieltäytynyt kaikesta avusta. Jatkamme sinnikästä käännytyspuhettaKimurantteja tilanteita kyllä, tiedän mitä käyt läpi... Ota selvää kotihoidon palveluista, jos vielä kotonaan pystyy asumaan ja elämään, josko sieltä helpotuspakettia tulisi. Ja joskus on vain oltava myös kovana, määrätietoisena itsekin sille omalle vanhemmalleen...joka ei välttämät itse kuitenkaan ymmärrä omaa tilannetta.
Halaan uudestaan sua, koetahan jaksella siellä...*rutistan lämpimästi*
Toivottavasti hoksii itse kuitenkin asianlaidan ettei tule käytännön kautta todella isoa tilannekatsausta...toisaalta sellainen kyllä myös toimiikin todella hyvin avun tiedostamisen suhteen...Juu, koko syksyn on kieltäytynyt kaikesta avusta. Jatkamme sinnikästä käännytyspuhetta
Iso halaus sinneNo...mene ja tiedä. Isä alkaa olla huonommassa kunnossa. Kuitenkin oma valta päättää asioista vielä tallella. Jottain tartteis tehrä.
Jaa häh?*laittaa kellon poiiiis*
*tanssii ripaskaa nakkena*
*ottaa housut poiiiis*
teit sä nakista propellin?*lentää helikopterina poiiiis*
Tommostako se Kruttis touhuaakin ?teit sä nakista propellin?
Sitä mä just kanssa mietin kun ei ole miehestä mitään kuulunut...siellä se lentelee pitkin maita ja mantuja nakkinsa kanssa ja unohtaa meiätTommostako se Kruttis touhuaakin ?
Ottaa sukat poooois. Ottaa housutkin poooois.Jaa häh?
Joku etäinen mielikuva tuosta tuli mutten muista.
Ei kruttis meitä unoha,vaikka lentelis nakkinsa kanssaSitä mä just kanssa mietin kun ei ole miehestä mitään kuulunut...siellä se lentelee pitkin maita ja mantuja nakkinsa kanssa ja unohtaa meiät
Mistä sä tiedät että ruutiksella on housussaan nakki...ootko kurkkinu sinne (vaikka en kyllä yhtään epäile ettetkö olis).teit sä nakista propellin?
En tiiä kanssa, miehet tuppaa unohtamaan kaiken muun kun ne keskittyy nakkiinsa ....silloin maailmassa on vain 2 asiaa: Mies ja nakkiEi kruttis meitä unoha,vaikka lentelis nakkinsa kanssa