Ei oo Et sää niistä tykkää *hypnotisoi ajattelemaan kahvista oikein*Erikoiskahvit on hyviä. Joskus sitä on pakko saada.
Ei oo Et sää niistä tykkää *hypnotisoi ajattelemaan kahvista oikein*Erikoiskahvit on hyviä. Joskus sitä on pakko saada.
Tyttö houkutteli yks päivä mut starbucksiin.Useimiten mä juon suodatinkahvia kasvismaidolla,mutta pari kertaa viikkossa maistuu joku erikoiskahvi
Taannoin yhen eksän kaveri keitti semmoset tönkkökahvit, et ihan kirjaimellisesti kahvi jäi hitaasti valumaan mukin reunoja pitkin kun sitä sekoitti lusikalla. Se oli aikamoinen elämys.Tyttö houkutteli yks päivä mut starbucksiin.
Hyvä ettei hyperventilaatio iskeny ku ei siel ollukaan niin tutuks tullutta huoltamon pannua täynnänsä tervaa missä lusikka seisoo pystyssä.
Just eilen mietin että sä et enää nykyään paheksu oikein mitään...mikä sulla oikein on?Paheksun
Elämys se oli varmasti vielä pari tuntia kahvinjuonnin jälkeenki.Taannoin yhen eksän kaveri keitti semmoset tönkkökahvit, et ihan kirjaimellisesti kahvi jäi hitaasti valumaan mukin reunoja pitkin kun sitä sekoitti lusikalla. Se oli aikamoinen elämys.
Kieroutunut pervousJust eilen mietin että sä et enää nykyään paheksu oikein mitään...mikä sulla oikein on?
*kumittaa tiimarinvihkosta virheet pois ja korjaa sinne että boobis antaa panna kakkoseen (suorastaan vaatii)*Tv2 lauloi.
Se ei olis eka kerta.
Mä sanoin kerran systerille että ai sä kutsuitkin teelle (oli laihansorttista sumppia). Se keitti uutta niin sanoin että tällä kulkis rekkakin monta sataa kilometriä. Hemmetti että se suuttuTaannoin yhen eksän kaveri keitti semmoset tönkkökahvit, et ihan kirjaimellisesti kahvi jäi hitaasti valumaan mukin reunoja pitkin kun sitä sekoitti lusikalla. Se oli aikamoinen elämys.
Mulle ei oo kukaan suuttunu aikoihin mistään. Ei ees ämpäri, vaikka sanoin sille et mielummin otan parrua perseeseen ko luvutan lastani strippaliinalle. Se tuumas vaan et "ok, ymmärrän kyl"Mä sanoin kerran systerille että ai sä kutsuitkin teelle (oli laihansorttista sumppia). Se keitti uutta niin sanoin että tällä kulkis rekkakin monta sataa kilometriä. Hemmetti että se suuttu
Joko ne on jakaneet lusikat?Mulle ei oo kukaan suuttunu aikoihin mistään. Ei ees ämpäri, vaikka sanoin sille et mielummin otan parrua perseeseen ko luvutan lastani strippaliinalle. Se tuumas vaan et "ok, ymmärrän kyl"
Tossa on, kiehuu vielä kupissakin, Vähän läikkyKuumaa kahvia
Onhan ne ollu eri osotteissa jo jokun tovin, mutta ei ne vissiin oo vieläkään tajunneet hankkiutua toisistaan eroon lopullisesti.Joko ne on jakaneet lusikat?
No höh, johtuu sun nuoresta iästä ja elämäntilanteestasi. Odota vain, helpompia aikoja on tulossa.Mä oon ilmeisesti missannut sen helpon ja yksinkertaisen, ei kuulosta yhtään tutulta
Me voidaan kekkasta sulle äkkiä kysymyksetJaaha, pitäisköhän sitä alkaa keksimään kysymyksiä haastateltavalle. Puoli kuudelta ois tapaaminen ja 23.59 deadline. En oo mm. edes aloittanut koko juttua.
Mut ei sitä lasketa jos on eri osoitteetJaaha, pitäisköhän sitä alkaa keksimään kysymyksiä haastateltavalle. Puoli kuudelta ois tapaaminen ja 23.59 deadline. En oo mm. edes aloittanut koko juttua.
Täältä löytyy hyviä kyssäreitä vapaasti kopioitavaksi.Jaaha, pitäisköhän sitä alkaa keksimään kysymyksiä haastateltavalle. Puoli kuudelta ois tapaaminen ja 23.59 deadline. En oo mm. edes aloittanut koko juttua.
JärkytysTyttö houkutteli yks päivä mut starbucksiin.
Hyvä ettei hyperventilaatio iskeny ku ei siel ollukaan niin tutuks tullutta huoltamon pannua täynnänsä tervaa missä lusikka seisoo pystyssä.
Mä en oo ikinä käynyt kauheen monimutkaisia nimiäkin ja kun haluaisin vaan kahvin.Järkytys