Joo,vaikeeksi on menny kahvin valitseminen & ostaminenMä en oo ikinä käynyt kauheen monimutkaisia nimiäkin ja kun haluaisin vaan kahvin.
Perjantaina vasta, sehän on lyhyt aika siellä.Kiehuttaa vituttaa paska,perhanan kela saat... na
Eivät voi vastata puhelimeen,tunnin yrittäny soitaa Perjantaina lähetetty sähköinen hakemus ja vielläkin käsitellään
Yhden kerran olen juonut lentokentällä mualimalla. Tosin työkaveri kävi sen hakemassa, kun itse en kehdannutJoo,vaikeeksi on menny kahvin valitseminen & ostaminen
Aa, sun täytyy vaan soveltaa niitä kyssäreitä aihealueeseenMitähän se haastateltava sanois, jos kysyisin antaako se kakkosta. Puolikkaan ehdotus haastattelukysymyksistä oli et "kysy siltä et mikä on lintu norjaksi."
Kiitti toverit ja jälkeläinen.
Onononononon!Onno Saaralta tullut jokin uusi video? Eipäs ole osunut silmään
Otit sitten tosissasiOnononononon!
Tuo on se uusin (edellä laitettu) ja muistaakseni edelliskerran pudotuksen pelossa lauloi näin:
Työmarkkinatukihakemus, tai siis se ilmoitus työttömyysajasta eikä eka. Yleensä käsitellään jo perjantaina tai viim maanantaina ja rahat tilillä tiistaina,nyt menee pitempäänPerjantaina vasta, sehän on lyhyt aika siellä.
Himpskatti, joku (joulu)tonttu siellä sorvin ääressä töissä.Työmarkkinatukihakemus, eikä eka. Yleensä käsitellään jo perjantaina tai viim maanantaina ja rahat tilillä tiistaina,nyt menee pitempään
Niimpä,enkä taija olla ainut kun eivät kerkii vastaamaan ja selvittämään asioita,vaikka kunnossahan siellä pitäis kaikki paperit ollaHimpskatti, joku (joulu)tonttu siellä sorvin ääressä töissä.
Senki juonikas. En mää tällä laitteella hiffaa taas pioliakaan viesteistä, mutta silti roikun mukana kuin peräpukama.Otit sitten tosissasi
Äläpä ny, leikkiähän tämä vaan. Tarjoaa ihan tavallista JuhlaMokaa Muumikupista.Senki juonikas. En mää tällä laitteella hiffaa taas pioliakaan viesteistä, mutta silti roikun mukana kuin peräpukama.
Lisää Saaraa:
"Antaako perheelliset opiskelijat kakkosta?"Aa, sun täytyy vaan soveltaa niitä kyssäreitä aihealueeseen
Jo pelkästään ku erehyt sanomaan että otan kahvin ni ....- ei, älä sano sitä!Mä en oo ikinä käynyt kauheen monimutkaisia nimiäkin ja kun haluaisin vaan kahvin.
Kuuntelin ja täytyy myöntää ettei kuulu mun lempparilaulajiin.Senki juonikas. En mää tällä laitteella hiffaa taas pioliakaan viesteistä, mutta silti roikun mukana kuin peräpukama.
Lisää Saaraa:
Kakkonen ois just passeli kysymys esitettäväksi"Antaako perheelliset opiskelijat kakkosta?"
"Saako opiskelijabileissä hyvin kakkosta?"
"Tietääkö opiskelijat, mikä lintu on norjaksi?"
Ei munkaan, noin niiku äänensävyn puolesta, mutta on Saara taitava ja ääniala on laaja.Kuuntelin ja täytyy myöntää ettei kuulu mun lempparilaulajiin.
No, se on totta. Kukahn sen vaatettaa? Esiintymisvaatteet eivät ole kovin imartelevia hänellä.Ei munkaan, noin niiku äänensävyn puolesta, mutta on Saara taitava ja ääniala on laaja.
Jaa-a.No, se on totta. Kukahn sen vaatettaa? Esiintymisvaatteet eivät ole kovin imartelevia hänellä.