Aja pois ja lopeta ...ttuiluVoi vitun viikset
Aja pois ja lopeta ...ttuiluVoi vitun viikset
Mä oon muuten aina niin kiltti että yhentenä päivänä voin kiroillaKaikki vaan kiroilee vaikka kohta on Joulu, mä en *hörppii kahvia ja on niin kiltti*
KahviltaMiltä se maistuu?
Niin sä kyllä ootkin, ollaan yhessä...kiroilkoon noi muut pervot ihan keskenään vaanMä oon muuten aina niin kiltti että yhentenä päivänä voin kiroilla
Te tytöt haluutte pukilta piiskaustarvikelahjoja, siksi kirroilette noi paljonMä oon muuten aina niin kiltti että yhentenä päivänä voin kiroilla
ai missä on p...umehua?Kahvilta
Vittu. Älä valita siinä.Kaikki vaan kiroilee vaikka kohta on Joulu, mä en *hörppii kahvia ja on niin kiltti*
Vitun hyvää.Miltä se maistuu?
ValitanpasVittu. Älä valita siinä.
Vitut.Te tytöt haluutte pukilta piiskaustarvikelahjoja, siksi kirroilette noi paljon
Mäkin söin tänään hapankorpun, mutta ilman että siinä olis ollut kenenkään persettäVittu. Keitån vitun kahvit ja syön pari helvetinperseen vitun hapankorppua. Saatanpa veistää päälle vittu vaik emmentaalia
Vittu soijat ja kurkumat voi heivata hevonvittuun
Tai toisin päin en tiiä ku en oo maistanutai missä on p...umehua?
Vitut söitMäkin söin tänään hapankorpun, mutta ilman että siinä olis ollut kenenkään persettä
Kuules Majuri kun
Enkä syönyt kun ha-pan-kor-punVitut söit
Perusnaisellinen vastaus: no vittu ei mikäänMitä nyt kaikkia niin pilluttaa?
Hyvä kysymysMitä nyt kaikkia niin pilluttaa?
No kun vitun kela vituttaa niin maan vitusti,että oli pakko kiroilla vitustiKysyin jo kerran, että mikä nyt kaikkia noin pilluttaa?
OK. Ymmärrän.No kun vitun kela vituttaa niin maan vitusti,että oli pakko kiroilla vitusti