...kauheestipaljosti täällä ilmassa puutoksellisuutta...
Siitä huolimatta...iltaa kaikille ja just sulle
Ihanaa kun tulit, noi kiroo niin paljon etten mä pysy enää perässä *pelkää*...kauheestipaljosti täällä ilmassa puutoksellisuutta...
hahIhanaa kun tulit, noi kiroo niin paljon etten mä pysy enää perässä *pelkää*
*kaappasee kainaloiseksi ja paijaa pelon puis*Ihanaa kun tulit, noi kiroo niin paljon etten mä pysy enää perässä *pelkää*
Huomasin aikaisemmin että täällä viljellään vittua. Sit aloin mieki huvin vuoksi.Kysyin jo kerran, että mikä nyt kaikkia noin pilluttaa?
Kiitos muru, joulukin tulossa ja noi pervot on ihan valloillaan*kaappasee kainaloiseksi ja paijaa pelon puis*
Anssi Kela? Vaihda vittu kanavaaNo kun vitun kela vituttaa niin maan vitusti,että oli pakko kiroilla vitusti
pusIhanaa kun tulit, noi kiroo niin paljon etten mä pysy enää perässä *pelkää*
Niin, mut eiköhän tuo jo riittäneHuomasin aikaisemmin että täällä viljellään vittua. Sit aloin mieki huvin vuoksi.
Anssi Kela? Vaihda vittu kanavaa
Juu juu.Niin, mut eiköhän tuo jo riittäne
Voi, kyllä kiitos.Te tytöt haluutte pukilta piiskaustarvikelahjoja, siksi kirroilette noi paljon
Jees, äärimmäisen paheksuttavaa kyllä moinen rämemajavaviljely...*ufopääkkönen*..meinaako nuo muut muuten tulla m u n joululahja-apajille??!! Nöööyyy veiii - risukasapaketti on niin mulle!!Kiitos muru, joulukin tulossa ja noi pervot on ihan valloillaan
Rämemajava hahJees, äärimmäisen paheksuttavaa kyllä moinen rämemajavaviljely...*ufopääkkönen*..meinaako nuo muut muuten tulla m u n joululahja-apajille??!! Nöööyyy veiii - risukasapaketti on niin mulle!!
Täs on. Voit lakaista portaat.Jees, äärimmäisen paheksuttavaa kyllä moinen rämemajavaviljely...*ufopääkkönen*..meinaako nuo muut muuten tulla m u n joululahja-apajille??!! Nöööyyy veiii - risukasapaketti on niin mulle!!
*ufopääkkönen*Täs on. Voit lakaista portaat.
Tuhmeliini kyykkää vaan.*ufopääkkönen*
*haukkoo henkeään*
Ei kait tuolla-herranmunjumalasentään!!-mitään portaita lakasta!!
Siihen hommaan on ihan tavis katuharja
Ei kannata, voi käydä näinTuhmeliini kyykkää vaan.