No joo mutta vähän ongelmasta riippuen on helpompi sanoa että hoidappa iso ihminen asias itteei ne ongelmat siihen tunnu loppuvan
No joo mutta vähän ongelmasta riippuen on helpompi sanoa että hoidappa iso ihminen asias itteei ne ongelmat siihen tunnu loppuvan
ei ne ongelmat siihen tunnu loppuvan
Mutta useimmiten annetaan sen luulla niin ja samalla myyään seuraavan kauden tuotteet jne. siinä samassa.taidan ottaa lopputilin pyyhemiehen virasta kun ei saa käyttää semmosia työkaluja ku itte haluaa
nimim. aasiakas ei TOD ole aina oikeessa
Ostoskanava subillaTorikka kakkosella.
eikä kuivaaminenMutta useimmiten annetaan sen luulla niin ja samalla myyään seuraavan kauden tuotteet jne. siinä samassa.
Ei halu halaamalla lähäre, eikä nuoleminen elätä!
Miten niin alkanut?ooks alkanu antaa kakkosta?
mainihtit hetki sitte että joku torikka paartaa sua kakkoseenMiten niin alkanut?
No muttako se kakkosen antaminen on jo vanha juttu.mainihtit hetki sitte että joku torikka paartaa sua kakkoseen
Jos se ei oo ensimmäinen. Tai viimenenmainihtit hetki sitte että joku torikka paartaa sua kakkoseen
Kyllä ja suodatettuna kiitos.Kuumaa kahvia
pannupannupannupannupannuuuu..uuuu..u ja mustana, ilman sokeria ja mä juon kahvia ihan liikaa, enkä muista sitten syödä tarpeeks aina, mutku se on oikeesti hyvääKyllä ja suodatettuna kiitos.
Joissain maissa on joskus vaikea saada suodatinkahvia, kaikki on jotakin ihan ihmeellistä erikoiskahvia ja höttöä.
Just nii. Ku eihän siinä enää se oikea kahvi maistu jos siihen tunkee jotaki ihme lisäkkeitä.pannupannupannupannupannuuuu..uuuu..u ja mustana, ilman sokeria ja mä juon kahvia ihan liikaa, enkä muista sitten syödä tarpeeks aina, mutku se on oikeesti hyvää
Mä en kanssa tykkää mistään erityiskahveista ja hässäköistä
Tv2 lauloi.mainihtit hetki sitte että joku torikka paartaa sua kakkoseen
Emmä pervoo, mä juon kahvia kiltisti vaatteet päällä ja ajatukset viattomuutta tulvillaanPäivää ketjuun
Taasko täällä tuhmaillaan ja pewrvoillaan ?
Jatkakaa vaan
Mä lähen juomaan kahvia & syömään pullaa
Ei sitten yhtään, menee koko kofeiinikännin hieno idea pilalle jollain kermamaitokaakao höttöselläJust nii. Ku eihän siinä enää se oikea kahvi maistu jos siihen tunkee jotaki ihme lisäkkeitä.
Joo 2n laukoi.
Eikä se olis eka kerta.
Useimiten mä juon suodatinkahvia kasvismaidolla,mutta pari kertaa viikkossa maistuu joku erikoiskahviKyllä ja suodatettuna kiitos.
Joissain maissa on joskus vaikea saada suodatinkahvia, kaikki on jotakin ihan ihmeellistä erikoiskahvia ja höttöä.
Jooo niin tietystiEmmä pervoo, mä juon kahvia kiltisti vaatteet päällä ja ajatukset viattomuutta tulvillaan
Erikoiskahvit on hyviä. Joskus sitä on pakko saada.Kyllä ja suodatettuna kiitos.