Sitä sattuu. Soita ja pyyvvä anteeksi.Se tunne ku lapsi herättää sut 10.40 ja tajuat missannees vasu-keskustelun. Vitsi se tarhan henkilökunta varmaan vihaa mua, ei oo meinaan ensimmäinen juttu minkä unohdan En heränny ees muistutukseen. Tosin laitoin kyllä eilen sähköpostia, et laps ei tuu tänään ku on ollu kipeenä. Äh, mä oon kyl niin huono täs aikuisuudessa ja asioiden hoitamisessa.
On kokemusta myös tämän hoitamisesta telekonffana...miksi vaivautua paikalleSe tunne ku lapsi herättää sut 10.40 ja tajuat missannees vasu-keskustelun. Vitsi se tarhan henkilökunta varmaan vihaa mua, ei oo meinaan ensimmäinen juttu minkä unohdan En heränny ees muistutukseen. Tosin laitoin kyllä eilen sähköpostia, et laps ei tuu tänään ku on ollu kipeenä. Äh, mä oon kyl niin huono täs aikuisuudessa ja asioiden hoitamisessa.
Saathan sä kuivata vaikka hiekkapaperilla jos siltä tuntuneetaidan ottaa lopputilin pyyhemiehen virasta kun ei saa käyttää semmosia työkaluja ku itte haluaa
nimim. aasiakas ei TOD ole aina oikeessa
Lehtipuhallin on kuulemma hyväkarhea pellavapyyhe on jo valmiina
tänks, sää sentään ymmärrät muaSaathan sä kuivata vaikka hiekkapaperilla jos siltä tuntunee
Ei se ole sen helpompaa varttuneemmallakaan iällä kuule. Elämä on oli varsin helppoa ja yksinkertaista ennen perhettä. Tsemppiä, hyvin sä vedät. Monesti oon sua kehunu mun miehelle.
Mä en jotenkin ole hänen äänestä niin innostunut.Torikka kakkosella.
Eikös mulla ois tavallaan velvollisuus tuohon, onhan mun tyttäreni sun veli?
Kenen kakkosella?Torikka kakkosella.
Joo. Eli alappa raivata huonetta, kauan kadoksissa ollut tyttäresi muuttaa pian kotiin! Saat uuden lapsenlapsenkinEikös mulla ois tavallaan velvollisuus tuohon, onhan mun tyttäreni sun veli?
peesaan, ongelmien summa tuntuu olevan iästä riippumaton asiaEi se ole sen helpompaa varttuneemmallakaan iällä kuule. Elämä on oli varsin helppoa ja yksinkertaista ennen perhettä. Tsemppiä, hyvin sä vedät. Monesti oon sua kehunu mun miehelle.
MunKenen kakkosella?
Totta. Sitten ne aikanaan muuttaa poispeesaan, ongelmien summa tuntuu olevan iästä riippumaton asia
ne vaan muuttaa silleen söpösti muotoaan
ooks alkanu antaa kakkosta?
Mä oon ilmeisesti missannut sen helpon ja yksinkertaisen, ei kuulosta yhtään tutultaEi se ole sen helpompaa varttuneemmallakaan iällä kuule. Elämä on oli varsin helppoa ja yksinkertaista ennen perhettä. Tsemppiä, hyvin sä vedät. Monesti oon sua kehunu mun miehelle.
ei ne ongelmat siihen tunnu loppuvanTotta. Sitten ne aikanaan muuttaa pois
Nej satanpeesaan, ongelmien summa tuntuu olevan iästä riippumaton asia
ne vaan muuttaa silleen söpösti muotoaan
"Oota hetki, mun täytyy päivittää tilannetiedotus The Ketjuun"