The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Tyttö houkutteli yks päivä mut starbucksiin.
Hyvä ettei hyperventilaatio iskeny ku ei siel ollukaan niin tutuks tullutta huoltamon pannua täynnänsä tervaa missä lusikka seisoo pystyssä.:LOL:
Taannoin yhen eksän kaveri keitti semmoset tönkkökahvit, et ihan kirjaimellisesti kahvi jäi hitaasti valumaan mukin reunoja pitkin kun sitä sekoitti lusikalla. Se oli aikamoinen elämys.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Taannoin yhen eksän kaveri keitti semmoset tönkkökahvit, et ihan kirjaimellisesti kahvi jäi hitaasti valumaan mukin reunoja pitkin kun sitä sekoitti lusikalla. Se oli aikamoinen elämys.
Mä sanoin kerran systerille että ai sä kutsuitkin teelle (oli laihansorttista sumppia). Se keitti uutta niin sanoin että tällä kulkis rekkakin monta sataa kilometriä. Hemmetti että se suuttu
 
Mä sanoin kerran systerille että ai sä kutsuitkin teelle (oli laihansorttista sumppia). Se keitti uutta niin sanoin että tällä kulkis rekkakin monta sataa kilometriä. Hemmetti että se suuttu
Mulle ei oo kukaan suuttunu aikoihin mistään. Ei ees ämpäri, vaikka sanoin sille et mielummin otan parrua perseeseen ko luvutan lastani strippaliinalle. Se tuumas vaan et "ok, ymmärrän kyl" o_O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä