Mä sain pojalta suklaata.Kahvia & lakua
Sinne aslakkien vonkaamaksiLappiin
Maanantaina saan nussia pitkään.
Oletko ihan varma?Maanantaina saan nukkua pitkään.
Se ois kyllä mahtava paikka asua etenkin talviaikaan...kesällä taitais olla aina äksyjä sääskiä liikaaLappiin
Paljonko maksoit?Mä sain pojalta suklaata.
Aijaaha, niimpä tietysti.Oletko ihan varma?
Awww suloistaMä sain pojalta suklaata.
En mitään. En edes pyytänyt.Paljonko maksoit?
Lakua...Kahvia & lakua
..miks ihmeessä auttaiskaan kun kerranki ois maisemat kohdillaan ja se oksalta hetki sitten kuulunut kälkätys ja hervoton hekotus loppukin äkisti...ja epek hirnuis kauempana eikä tietenkään auttais meitä sieltä puish
Mulla on lakuja ja salmiakkii, ku eile kävin ostamassaLakua...
Himputtilainen, mullahan on lakupussi jonka ostin vissiin kaks viikkoa sitten.
*kipaisee kaapille*
Täytyyhän nää syödä pois etteivät pilaannu.
Revontulien laskijaksi, porojen rapsuttajaksi, maisemiin sulautujaksi...Sinne aslakkien vonkaamaksi
Haittakse?Sinne aslakkien vonkaamaksi
No niin just ja mitä enemmän me huudettais siltä apua sitä enemmän se naurais meille...voi meitä..miks ihmeessä auttaiskaan kun kerranki ois maisemat kohdillaan ja se oksalta hetki sitten kuulunut kälkätys ja hervoton hekotus loppukin äkisti...
ne on liian lyhyitäHaittakse?
Jaa, mä en kovin pitkää haluakaan.ne on liian lyhyitä
onneks saa ensviikollaSitä ku sais.
Vähänkö kade oisin jos tonne muutat Sun puolesta onnellinen mutta kade myösRevontulien laskijaksi, porojen rapsuttajaksi, maisemiin sulautujaksi...
..mulla on ollut aina, niin kauan kun muistankaan, joku kummallinen sisäsyntyinen veto Lappiin ...ei sitä voi edes selittääkään..Se ois kyllä mahtava paikka asua etenkin talviaikaan...kesällä taitais olla aina äksyjä sääskiä liikaa
niinjoo, sulle piisaa että on paksuJaa, mä en kovin pitkää haluakaan.
Epek ottais varmaan mukavia kuvia maisemista..miks ihmeessä auttaiskaan kun kerranki ois maisemat kohdillaan ja se oksalta hetki sitten kuulunut kälkätys ja hervoton hekotus loppukin äkisti...