JärvenpäässäKävikkö ihan Hyrylässä asti?
JärvenpäässäKävikkö ihan Hyrylässä asti?
Asutko sääkin täälläJumalanselän takana on kuulee se ja sama viuhahtaako ja viipottaako nakkisiltaan vai pakarat loistaen
Hyrylä on tuusulaa ja tuusula ei ole kaupunkiKävikkö ihan Hyrylässä asti?
Waaaat?Ihanaa kun sä kopeloit mua
Tään talonki silloin aikoinaan valittin sen vuoksi että tarvittaessa pystyy juoksemaan munasilteen talon ympäri ja naapurit ei häiriinny siitä. Toinen kriteeri oli että pystyy hirvikiväärin tarkkuuttamaan takapihalla, siitä piti tinkiä.Jumalanselän takana on kuulee se ja sama viuhahtaako ja viipottaako nakkisiltaan vai pakarat loistaen
Wow! Onko täällä kohta ruuhkaakin*ufopääkkönen*?Asutko sääkin täällä
No eipäs olekkaan kaupunkiHyrylä on tuusulaa ja tuusula ei ole kaupunki
sakot haittaaHaittaakse?
...mie taisin sanua että meen ihan puihin ton J-pukin ajattelemisenkin kanssa, ni voiesiintyä lieveilmiöitä...muutenkin on levottomat käpälät omasta takaa...Waaaat?
Niistä selvii rahallasakot haittaa
1 ps prisman pakaste hedelmä-pinaatti smoothieaineksia, hieman neljän viljanhiutaleita ja chiasiemeniä, riisijuomaa ja surauttelin aika paksuksi smoothieksi,päälle mandariinilohkoja,kookoshiutaleita ja pellavansiemeniäMitäs laitoit siihen vihersmoothieen?
se vähentää tätä muutenkin vähäistä vapaa-aikaa. pidän jo muutenkin valtiota pystyssä ylinopeussakkojen kauttaNiistä selvii rahalla
Sama ja kuntaa parkkisakkojen kautta! Tiesittekö muuten missä on valtakunnan paras parkkisakko- valvonta?se vähentää tätä muutenkin vähäistä vapaa-aikaa. pidän jo muutenkin valtiota pystyssä ylinopeussakkojen kautta
Voi sua söpöä pörröpäätä...oota mä tuun sun kanssa sinne puuhun niin istua nökötetään siellä vierekkäin ja ihmetellään Joulun tuoksuja ja lumihiutaleita...mie taisin sanua että meen ihan puihin ton J-pukin ajattelemisenkin kanssa, ni voiesiintyä lieveilmiöitä...muutenkin on levottomat käpälät omasta takaa...
Edit. Enkä osaa etes ennää lukeakaan saati mitään ymmärtää ...ihan sama..
Niinpä niin...mie taisin sanua että meen ihan puihin ton J-pukin ajattelemisenkin kanssa, ni voiesiintyä lieveilmiöitä...muutenkin on levottomat käpälät omasta takaa...
Edit. Enkä osaa etes ennää lukeakaan saati mitään ymmärtää ...ihan sama..
Minne sitä sitten jos tämäkin kansoittuuWow! Onko täällä kohta ruuhkaakin*ufopääkkönen*?
SavukoskelleMinne sitä sitten jos tämäkin kansoittuu
me missään oksalla nökötettäs vaan melko nopeesti humpsahdettais perseet pystyssä hankeen könöttämään..!Voi sua söpöä pörröpäätä...oota mä tuun sun kanssa sinne puuhun niin istua nökötetään siellä vierekkäin ja ihmetellään Joulun tuoksuja ja lumihiutaleita
Tampereella otavalankadulla. asuin vuoden ja sain 200 parkkisakkoa. onneks ei ollut mun autoSama ja kuntaa parkkisakkojen kautta! Tiesittekö muuten missä on valtakunnan paras parkkisakko- valvonta?
Annan vihjeen:
LappiinMinne sitä sitten jos tämäkin kansoittuu
ja epek hirnuis kauempana eikä tietenkään auttais meitä sieltä puishme missään oksalla nökötettäs vaan melko nopeesti humpsahdettais perseet pystyssä hankeen könöttämään..!
Nuuhkitaan siellä sitten sieraimet tukkeeseen niitä lumihiutaleita ja talven tuoksua..houhou vaan