Ei tänne tuu ketään oikeita ihmisiä juoppoja retkumuusikoita vaanMiksei mua oo kutsuttu
Saunakin on kiva, mut mää olisin havitellu kutsua ruoan toivossa.Ei tänne tuu ketään oikeita ihmisiä juoppoja retkumuusikoita vaan
Muoks. Vai tarkotitko ettei sua oo kutsuttu saunaan?
Mitäs laitoit siihen vihersmoothieen?Vihersmoothie juotu,eiköhän tuolla pärjää iltapäivään asti
KossuaMitäs laitoit siihen vihersmoothieen?
yhtäkoska ei oo mittään murretta...tiedoksenne satettakoon että ruutis saa ihan yhtäkoska piparia, pitkästä aikaa
öitäjoutaa nukkumaan kun kellään ei oo enää mtn omaa sanottavaa
no niimpä tietysti*ufopääkkönen*
*sipisee*
..täällä kirjotetaan kirjeitä J-pukille
Mun kans ukkeli pääsee jälleen helpolla-se perinteinen kova ja kuumottava paketti...jortikka
...ai mitenkä niin tietysti...no niimpä tietysti
lues miten krutti muokkas sitä sun viestiä...ai mitenkä niin tietysti...
..oishan tässä voinut olla saumaa sille muutokselle että oisin vaikka kiltisti ja kunnolla ollu ja siten saanu jonku pienen pehmeen pitsisen paketinkin...mutta toi jortikka on jo perinteeksi muodostunut joten...mitä sitä hyvää muuttamaan
...minkä mä sille voin että hilavitkutin toisinaan heittäytyy ylisuojelevaksi...Kulta
lues miten krutti muokkas sitä sun viestiä
ai mää vai? en oo ollu siellä päinkäänKulta
lues miten krutti muokkas sitä sun viestiä
Vois kait sen kuumottavan paketin aukaista esim sängyssä eikä risukasassaMun kans ukkeli pääsee jälleen helpolla-se perinteinen kova ja kuumottava paketti...risukasa
siis sulla on jorti....toiveena *ei edes poskien kuumotukselta uskalta kirjoittaa moista tuhmaa sanaa*...minkä mä sille voin että hilavitkutin toisinaan heittäytyy ylisuojelevaksi...
Tuommoinen toive kyllä...nojoo, mättäitä..
Ai missä päin? Täällä päin? Mun ikkunan takana...päin?ai mää vai? en oo ollu siellä päinkään
Niin, no varmaan joku onnekas saakin availla kuumotusta sängyssä mutta toi mun kiltteys-, vaiko tuhmuustaso?, ei taija tommoseen riittää...Vois kait sen kuumottavan paketin aukaista esim sängyssä eikä risukasassa