ööööö...kova, kuumottava ja käteen sopiva
No hei sun heiluvilles ...oishan se makeeta etes sen yhden kerran pääsy vaikka oman nimensä hankeen kirjottamaansiis sulla on jorti....toiveena *ei edes poskien kuumotukselta uskalta kirjoittaa moista tuhmaa sanaa*
...otatko toisen vokaalinkin...?ööööö...
Saanko soittaa kaverille? Millään en arvaa nyt
Olen kanssasi samaa mieltä, olishan se hauskaa päästä kirjoittamaan keltaisella nimensä edes kerran elämässä hankeen...ja sen jälkeen heilutella sitä makkaraa ilmassa hetki ihan vuoksi ja uteliaisuudesta että tietäis miltä se tuntuuNo hei sun heiluvilles ...oishan se makeeta etes sen yhden kerran pääsy vaikka oman nimensä hankeen kirjottamaan
...vai ootas nyt, mitäs mä tossa ehdin aattelemaan...mä meen heti puihin kun tulee tämmösiä J- pukkilistojen tekemisiä*ufopääkkönen*...parempi kun unohtaa koko jutun
siis mitä ihmettä, eihän se vaadi kauniilta naiselta paljookaan että pääsee maggaraa heiluttelemaan saatikka maistelemaanOlen kanssasi samaa mieltä, olishan se hauskaa päästä kirjoittamaan keltaisella nimensä edes kerran elämässä hankeen...ja sen jälkeen heilutella sitä makkaraa ilmassa hetki ihan vuoksi ja uteliaisuudesta että tietäis miltä se tuntuu
Niin mutku mä tarkoitan että se makkara olis mussa kiinni tai siis öhhh osa minua..tai jotainsiis mitä ihmettä, eihän se vaadi kauniilta naiselta paljookaan että pääsee maggaraa heiluttelemaan saatikka maistelemaan
...ja sitten se että jos se sujahtaakin väärään lahkeeseen, niin kepsahtaako sitä sitten kumoon vai mitä kaikkee silloin oikein tapahtuukaan*jäänkin pohtimaan asiaa*...Olen kanssasi samaa mieltä, olishan se hauskaa päästä kirjoittamaan keltaisella nimensä edes kerran elämässä hankeen...ja sen jälkeen heilutella sitä makkaraa ilmassa hetki ihan vuoksi ja uteliaisuudesta että tietäis miltä se tuntuu
Toivottavasti Peppi ei minulta tuota pyydä...No hei sun heiluvilles ...oishan se makeeta etes sen yhden kerran pääsy vaikka oman nimensä hankeen kirjottamaan
ei siinä kuinkaan käy...ja sitten se että jos se sujahtaakin väärään lahkeeseen, niin kepsahtaako sitä sitten kumoon vai mitä kaikkee silloin oikein tapahtuukaan*jäänkin pohtimaan asiaa*...
Niin tietää...otatko toisen vokaalinkin...?
Pukki tietää kyllä
Niin just ja kuinka helposti sen saa heilautettua sieltä vasemmasta lahkeesta oikeeseen jne...kaikkia niitä pieniä asioita mistä miehet saa joka päivä kokemuksia...ja sitten se että jos se sujahtaakin väärään lahkeeseen, niin kepsahtaako sitä sitten kumoon vai mitä kaikkee silloin oikein tapahtuukaan*jäänkin pohtimaan asiaa*...
yleensä tuosta seuraa sakko. tai paheksuvia katseita naapureilta.Olen kanssasi samaa mieltä, olishan se hauskaa päästä kirjoittamaan keltaisella nimensä edes kerran elämässä hankeen...ja sen jälkeen heilutella sitä makkaraa ilmassa hetki ihan vuoksi ja uteliaisuudesta että tietäis miltä se tuntuu
Niin mut jos sen tekee jossain peltoaukeamallayleensä tuosta seuraa sakko. tai paheksuvia katseita naapureilta.
...ääääähhh..ei kyllä niin millään voi olla nuin!! Kyllä siinä nyt jotain mullistusta tapahtuu varmasti, sulla on vaan aina onnekseks sujahtanut sinne oikeeseen lahkeeseen...ei siinä kuinkaan käy
Jumalanselän takana on kuulee se ja sama viuhahtaako ja viipottaako nakkisiltaan vai pakarat loistaenyleensä tuosta seuraa sakko. tai paheksuvia katseita naapureilta.
Vasen lahje on se oikea!...ääääähhh..ei kyllä niin millään voi olla nuin!! Kyllä siinä nyt jotain mullistusta tapahtuu varmasti, sulla on vaan aina onnekseks sujahtanut sinne oikeeseen lahkeeseen...
Ihan oot mun kans samoilla käskopeloillaNiin just ja kuinka helposti sen saa heilautettua sieltä vasemmasta lahkeesta oikeeseen jne...kaikkia niitä pieniä asioita mistä miehet saa joka päivä kokemuksia
Haittaakse?yleensä tuosta seuraa sakko. tai paheksuvia katseita naapureilta.
aijaa nyt mä tajusin, eli se on vähän niinkuin sama asia kuin seksissä missä toisille kakkonen on aina ykkönen? *Nyökyttelee tyytyväisenä* Hienoa minä, ja näin sitä opittiin taas jotain uutta sekä mullistavaaVasen lahje on se oikea!
*totisena*Niin tietää
Kävikkö ihan Hyrylässä asti?Kävin naapurikaupungin nakkikiskalla (taksilla)
Siitä on joskus jotain riemua mutta siinä tarvitaan nainen.Ihan oot mun kans samoilla käskopeloilla