Boobabe
Sopivasti paksu.niinjoo, sulle piisaa että on paksu
Sopivasti paksu.niinjoo, sulle piisaa että on paksu
Sääskiä. Sääskiä...mulla on ollut aina, niin kauan kun muistankaan, joku kummallinen sisäsyntyinen veto Lappiin ...ei sitä voi edes selittääkään..
Mutta. Ei niitä sääksiä siellä olis muitten riesana kun mä siellä oisin
aivan, aivantosi paksu.
Joop,ei passaa antaa pilaantua kaapissaLakua...
Himputtilainen, mullahan on lakupussi jonka ostin vissiin kaks viikkoa sitten.
*kipaisee kaapille*
Täytyyhän nää syödä pois etteivät pilaannu.
ei ne sääkset mun kalareissuja ole enään vuosiin häirinneet. myrkyt pois ja siedätyshoitoa. vähän saattaa naama välillä muistuttaa potkupalloa..mulla on ollut aina, niin kauan kun muistankaan, joku kummallinen sisäsyntyinen veto Lappiin ...ei sitä voi edes selittääkään..
..mutta..me ollaankin notkeita ja pääkkösemme yhteen kopsauttaneita joten sulavasti singahdamme jaloillemme ja kirmaamme epekin tykö lumisotasille niin loppuu se turha hekottaminen ja muuttuu aiheelliseksi riekkumiseksiNo niin just ja mitä enemmän me huudettais siltä apua sitä enemmän se naurais meille...voi meitä
Mulla myös, onhan siinä oma vetovoimansa...sellasta karua Suomen maisemaa...poroja...lumihankia ja lumenpeitossa olevia puita ja koko maailma näyttää iltaisin siniseltä suurelta timantilta..mulla on ollut aina, niin kauan kun muistankaan, joku kummallinen sisäsyntyinen veto Lappiin ...ei sitä voi edes selittääkään..
Mä aika hyvin siedättelin jo tänä kesänä itteäni ja olin hyvin uhrautunut työkavereitteni puolesta...varsinainen magneetti!ei ne sääkset mun kalareissuja ole enään vuosiin häirinneet. myrkyt pois ja siedätyshoitoa. vähän saattaa naama välillä muistuttaa potkupalloa
Kuuluis vaan kameran räpse meidän peräpäiden takaaEpek ottais varmaan mukavia kuvia maisemista
Nyrkillä oot kuitenkin hutkinutAuts.. rystyset auki. Liekkö pakkanen ollu asialla.
täällä jumalan selän takana oli yks hyttynen tänä kesänä. näköjään niitäkin alkaa tuleen kun ennen ei ole ollut yhtäänMä aika hyvin siedättelin jo tänä kesänä itteäni ja olin hyvin uhrautunut työkavereitteni puolesta...varsinainen magneetti!
joo mä hyppäisin sen päälle istumaan kun sä annat kunnon lumipesut ja kamppaan sen takas hankeen kun yrittää pakoon..katotaan loppuuko paparazzilta kuvien ottamiset..mutta..me ollaankin notkeita ja pääkkösemme yhteen kopsauttaneita joten sulavasti singahdamme jaloillemme ja kirmaamme epekin tykö lumisotasille niin loppuu se turha hekottaminen ja muuttuu aiheelliseksi riekkumiseksi
Hassunen höpönassunen...toi nyt ois ihan...no, loppuu näemmä sanatkin mutta joo, oishan se...Vähänkö kade oisin jos tonne muutat Sun puolesta onnellinen mutta kade myös
En oo.Nyrkillä oot kuitenkin hutkinut
...mitä sitte....Sääskiä. Sääskiä.
Mutta kun se on kaunis muulloinkin kuin vain talvellaMulla myös, onhan siinä oma vetovoimansa...sellasta karua Suomen maisemaa...poroja...lumihankia ja lumenpeitossa olevia puita ja koko maailma näyttää iltaisin siniseltä suurelta timantilta
Ne olikin kaikki täällätäällä jumalan selän takana oli yks hyttynen tänä kesänä. näköjään niitäkin alkaa tuleen kun ennen ei ole ollut yhtään
Minä mitä!joo mä hyppäisin sen päälle istumaan kun sä annat kunnon lumipesut ja kamppaan sen takas hankeen kun yrittää pakoon..katotaan loppuuko paparazzilta kuvien ottamiset
On joo mutta ne sääsket on kuulema herkästi ulkopaikkakuntalaisten kimpussa...mulla on joka kesä muutenkin itikat kimpussa koko ajan kun ulos menen ....miten mä siellä selviäisin hengissä lainkaan?Mutta kun se on kaunis muulloinkin kuin vain talvella
Soriiiiiiii *laapii lumet pois vaatteista* Se oli Kisun idea *osoittelee kisua*Minä mitä!
Kele teitä, mittään en oo teheny!
Just meinasin sanua että Lappiin tarttee hyvän oppaan joka vie teijät semmosiin paikkoihin mihin ei normituristit eksy ikuna.
Lumipesun jäläkeen niin menkää itteksenne!
Noin myöhään. En pysty katsomaan.Tänään taas tarjolla Poirottia.
Mutta miksi ihmeessä Poirotin lähetysaika alkaa 23.15 ???