The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..mulla on ollut aina, niin kauan kun muistankaan, joku kummallinen sisäsyntyinen veto Lappiin :)...ei sitä voi edes selittääkään:love:..

Mutta. Ei niitä sääksiä siellä olis muitten riesana kun mä siellä oisin:rolleyes::D
ei ne sääkset mun kalareissuja ole enään vuosiin häirinneet. myrkyt pois ja siedätyshoitoa. vähän saattaa naama välillä muistuttaa potkupalloa :LOL:
 
..mulla on ollut aina, niin kauan kun muistankaan, joku kummallinen sisäsyntyinen veto Lappiin :)...ei sitä voi edes selittääkään:love:..

Mutta. Ei niitä sääksiä siellä olis muitten riesana kun mä siellä oisin:rolleyes::D
Mulla myös, onhan siinä oma vetovoimansa...sellasta karua Suomen maisemaa...poroja...lumihankia ja lumenpeitossa olevia puita ja koko maailma näyttää iltaisin siniseltä suurelta timantilta :love:
 
..mutta:sneaky:..me ollaankin notkeita ja pääkkösemme yhteen kopsauttaneita joten sulavasti singahdamme jaloillemme ja kirmaamme epekin tykö lumisotasille niin loppuu se turha hekottaminen ja muuttuu aiheelliseksi riekkumiseksi :D
joo mä hyppäisin sen päälle istumaan kun sä annat kunnon lumipesut ja kamppaan sen takas hankeen kun yrittää pakoon..katotaan loppuuko paparazzilta kuvien ottamiset:sneaky:
 
joo mä hyppäisin sen päälle istumaan kun sä annat kunnon lumipesut ja kamppaan sen takas hankeen kun yrittää pakoon..katotaan loppuuko paparazzilta kuvien ottamiset:sneaky:
Minä mitä!
Kele teitä, mittään en oo teheny!
Just meinasin sanua että Lappiin tarttee hyvän oppaan joka vie teijät semmosiin paikkoihin mihin ei normituristit eksy ikuna.
Lumipesun jäläkeen niin menkää itteksenne!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä