Mää juttelin tänään yhen jenkkiläisen tyypin kanssa pari tuntia. Hän pelkää varapresidenttiä enemmän kuin Trumppia.
Ole mies ja tee ketju aiheesta.Olet nainen, etkö olekin?
Miten voit kannattaa henkilöä, jonka mielestä paikkasi on nyrkin ja hellan välissä ja jossain välissä pylly pystyssä kontillaan kun ehdit?
Toinen kupillinen täällä menossa.
Voi tulla musta jouluErittäin hyvää päivää.
Ei sada lunta (vielä)
Mä heäsin ekan kerran jo 5:20 kuselle ja ilman kelloaPraise the lord jne. Unehdin laittaa herätyskellon soimaan mut heräsin silti niin ajoissa, et myöhästyn koulusta vaan kymmenisen minuuttia + sen mitä julkineet on myöhässä. Aika kova saavutus hei herätä 7.40 ilman kelloa.
mää voisin alkaa seuraksi siihen venäjän opiskeluun, voidaan herättää tunneilla yhdessä pahennustaToinen kupillinen täällä menossa.
Mä tässä samalla pohdin, pitäiskö ihan varmuuden vuoksi alkaa opetella venäjää. Ei siitä ainakaan haittaa voisi ole. Paitsi että kieltenopettelu on tylsää.
Kannatan! Suomalaista työvoimaa arvostetaan Venäjällä. Meil ei veny urakat ihan loputtomiin ja tulee kerralla tehtyä kunnolla.Toinen kupillinen täällä menossa.
Mä tässä samalla pohdin, pitäiskö ihan varmuuden vuoksi alkaa opetella venäjää. Ei siitä ainakaan haittaa voisi ole. Paitsi että kieltenopettelu on tylsää.
Meillä (siis ei täällä keravalla) oli toissaviikolla eräänä aamuna jo reilut kolmetoista miinusastetta.ommuuten tähän asti talven kovin pakkanen
-12
prkl, voitit asteellaMeillä (siis ei täällä keravalla) oli toissaviikolla eräänä aamuna jo reilut kolmetoista miinusastetta.
Jostakin luin, että mustaa joulua tänne kaavailevat. Että tulis useita lusasteita loppukuussako se ny oli.ommuuten tähän asti talven kovin pakkanen
-12
Heti olet kouluttamassa uutta hoitajaa tavoille