Ei varmaan, Burana pistää herkän vatsan ja ärtyneen suolen oireilemaanPysyiskös ne paremmin töissä, js työnantaja ostais jokaiselle paketin buranaa työpöydälle?
Ei varmaan, Burana pistää herkän vatsan ja ärtyneen suolen oireilemaanPysyiskös ne paremmin töissä, js työnantaja ostais jokaiselle paketin buranaa työpöydälle?
Ei oo häpee olla nopeeOlit nopeempi, kuin minä
"Melkein migreeniä" ei ole olemassa.Back to normal: kaksi saikulla ja yksi ei voinut tehdä mitään kun oli melkein migreeni
Mul on tämmönen.Ny se selvis, et miksi naisautoilijoilla on tekolerssi käsilaukussa
Mulle on tullut ilman varoitusta. Oksentelin myös. Menin päivystykseen kun en tiennyt mitä se on."Melkein migreeniä" ei ole olemassa.
Alkavan kohtauksen voi tunnistaa hieman ennen kuin se iskee mutta se ei ole melkein migreeniä.
Tommoiset pelleilijät pitäisi saattaa edesvastuuseen koska nauraen kusevat niiden nilkoille joilla migreeni on totista totta.
Minä tiedän mitä kipu on. Kolme katkennutta kylkiluuta ei ole kipua. Jos treeneissä vähän enemmänkin tulee turpaan niin se ei ole kipua.
Migreeni on aivan saatanallinen kipu.
Migreenin väärinkäyttäjille voisi toivoa ihan oikean migreenin mutta se on asia jota ei voi toivoa kenellekään.
Ai tää oli kilpailu? Minä olen hukkunut. Laita paremmaksi.Minä tiedän mitä kipu on. Kolme katkennutta kylkiluuta ei ole kipua. Jos treeneissä vähän enemmänkin tulee turpaan niin se ei ole kipua.
Mä meinasin hukkua lapsena.Ai tää oli kilpailu? Minä olen hukkunut. Laita paremmaksi.
Ei ollu kilpailu.Ai tää oli kilpailu? Minä olen hukkunut. Laita paremmaksi.
Melkein migreeni = näytön tuijottaminen aiheuttaa pilkkuja ja sahalaitoja. Tämä ei koske facebookia, ainoastaan työhön liittyviä ohjelmia."Melkein migreeniä" ei ole olemassa.
Alkavan kohtauksen voi tunnistaa hieman ennen kuin se iskee mutta se ei ole melkein migreeniä.
Tommoiset pelleilijät pitäisi saattaa edesvastuuseen koska nauraen kusevat niiden nilkoille joilla migreeni on totista totta.
Minä tiedän mitä kipu on. Kolme katkennutta kylkiluuta ei ole kipua. Jos treeneissä vähän enemmänkin tulee turpaan niin se ei ole kipua.
Migreenin väärinkäyttäjille voisi toivoa ihan oikean migreenin mutta se on asia jota ei voi toivoa kenellekään.
sä voit kilpailla siitä kuka nainen saa ensimmäisenä tuntea kuinka kovaa lyötEi ollu kilpailu.
Vaan tarina siitä, että toi tauti on äärimmäisen totta. Ja että sitä tekosyynä käyttävät voisivat mielummin käyttää tekosyynä flunssaa.
Miksi siitä tarvitsisi kenenkään naisen kilpailla? Tai miehen?sä voit kilpailla siitä kuka nainen saa ensimmäisenä tuntea kuinka kovaa lyöt
http://kaksplus.fi/threads/onko-tae...rkeae-kuinka-paljon-on-liikaa.2483882/page-11
Poistettu meemi oli tässä.sä voit kilpailla siitä kuka nainen saa ensimmäisenä tuntea kuinka kovaa lyöt
http://kaksplus.fi/threads/onko-tae...rkeae-kuinka-paljon-on-liikaa.2483882/page-11
Vois mennä vaikka tuuppaamaan perästä