Oisit paistanu plättyjäTalossa ei ollut keksejä, suklaata eikä edes jäätelöä!!!
Weetabix vaniljakastikkeella oli aika köyhä korvike
Oisit paistanu plättyjäTalossa ei ollut keksejä, suklaata eikä edes jäätelöä!!!
Weetabix vaniljakastikkeella oli aika köyhä korvike
Aijaa?asiankannattaja uhkaat lyödä tuossa linkin ketjussa Elena777 nikkiä
no sitä mä ihmettelin eilen...jotain Peppiä sä siinä puolustit...kai? Mutta emmä tappelua halua kenenkään kanssa...sun käsi ei kerkeis kuin ilmaan nousta niin mun vaistot käskis mun menemään lattialle niinkuin ne on tehneet jo taaperoikäisestä asti vastaavissa tilanteissa...ja sen jälkeen saattaisit tuntea nivusissa pientä pistelyä jonka aiheuttaja on 36 jalkaAijaa?
Jos minä uhkaan niin se tapahtuu suoraan, kasvotusten ja toteutuu välittömästi.
Elena on mielestäni kiva likka joten miksi hemmetissä minä häntä mitenkään uhkaisin?
Kyllähän tommoiseessa tapauksessa herrasmiehen velvollisuus on auttaa neitoa hädässä.Vois mennä vaikka tuuppaamaan perästä
Kohta helpottaa, lumet sulaa alkuviikosta pois...ja mä oon ollu tänä päivänä niin monta kertaa lumiukkona, että - kyllä teitäkin nyt kippeesti harmittaa, kun ette oo sitä ilmestystä nähny livenä !
Lunta sataa, lal lal laa ja paljon!! On kolattu ja monesti, esikoinenkin päässyt pullistelemaan - auttoipa naapurin isäntääkin ...nyt iltawillien pyörteissä eli taustahörhönä lumisadehappeiluista tohkeissani ..
Ai ni - ihunaa torstai-iltaa sulle, rentoudu ja haali itsellesi onnellisen pehmeä olo ...
Ejjaksa ittelleni vaanOisit paistanu plättyjä
Tuo on kyllä niin oikein väärin Lunta tupaan vaan ja lisää kiitos!Kohta helpottaa, lumet sulaa alkuviikosta pois
Talvelle takapakkia: Luvassa plussaa ja vesisadetta
Syö kynsiä sitte äläkkä valita täällä.Ejjaksa ittelleni vaan
Tämän talven toiseks paras uutinen, Trumpin voiton jälkeenKohta helpottaa, lumet sulaa alkuviikosta pois
Noh perskule, herrasmiehenä ilmoittaudun vapaaehtoiseksi! Pitäähän neitoa hädässä auttaa!..täällä kyllä ollaan niin perästä tuuppaamisen tarpeessa oltu, että voi morjens vaan !
Mee konehuoneeseen, niin tuuppaajia luultavasti ilmaantuu..täällä kyllä ollaan niin perästä tuuppaamisen tarpeessa oltu, että voi morjens vaan !
.
Niitä saat, kun paistatLettuja tekis muuten mieli Ne on niin herkullisia varsinkin jos reunat on sellaset rapeet
*ufopääkkönen*Kohta helpottaa, lumet sulaa alkuviikosta pois
Täällä ei oo vielä siihen hommaan tarpeeks lunta, vaikka kävin tänään katselemassa jopa yhtä peltoaukeamaakin sillä silmällä...sitten jäädytinkin nassuni ja nyt mullon kuume ja nuha*ufopääkkönen*
....no sitten mun täytyy tässä urakalla tehtailla nuita lumienkuleita pihamaalle kun vielä voin ...on muuten niin ihanan hauskaa puuhaa, kannattaa kokeilla oikeesti ...
No awww...enkä ehtiny edes pahasti pyytääkään...Noh perskule, herrasmiehenä ilmoittaudun vapaaehtoiseksi! Pitäähän neitoa hädässä auttaa!
*ufopääkkönen*Mee konehuoneeseen, niin tuuppaajia luultavasti ilmaantuu
Älä ny viitti lässyttää vaan meneppä nyt oikaisemaan asia. Olet sen velkaa.Aijaa?
Jos minä uhkaan niin se tapahtuu suoraan, kasvotusten ja toteutuu välittömästi.
Elena on mielestäni kiva likka joten miksi hemmetissä minä häntä mitenkään uhkaisin?
Huomaa jos laitat heijastimet pakaroihin kiinni*ufopääkkönen*
Tuolla mörköpimmeessä kukkaan huomaa jos meikäläinen pyllistää konehuoneessa ...että siinäpä sitten lumisena patsastelen ..