The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä en lässytä.
Mä en uhittele.
Mä olen herrasmies siinä määrin kuin juoppo voi olla.
Miehenä mulla on ns munaa niin paljon, että sitä riittää anteeksipyyntöön sitä tarkoittaen.
Elenaa en ole koskaan loukannut.

Jos juttuni eivät sinua kiinnosta niin minusta pääset eroon yhdellä hiiren klikkauksella.
Luitko sinä mitä kirjoitit tuossa ketjussa?
Sehän on selkeä uhkaus ja kohdistit sen selkeästi Elluun.

Ei tässä ole mitään epäselvää.
Mitä sä nyt kiemurtelet? Pyydä anteeksi Ellulta!
 
vierailija
Mä en lässytä. - Kyllä lässytät panssarikessu humppa jne jne
Mä en uhittele. - Uhittelet lyöminen kivääriammunta jne jne
Mä olen herrasmies - et oo

juoppo - no toi on totta
Miehenä mulla on ns munaa niin paljon, että sitä riittää anteeksipyyntöön sitä tarkoittaen. - Ei näy riittävän.

Elenaa en ole koskaan loukannut. - Kyllä olet.

Jos juttuni eivät sinua kiinnosta - ei ketään kiinnosta
 
Asiankannattajan kannattaa nyt tässä vaiheessa viimeistään laittaa mut ignoreen - jollen vielä ole.

Mä en mahdu sun kanssa enää tähän samaan ketjuun ja sä tuut kyllä huomaamaan sen.
En minä sinua laita ignoreen. Miksi laittaisin? Paitsi jos tahdot.

Minä olen ihan oikea mies.
Olen sitä mieltä, että sinulla on semmoiset pikkujutut kuin äänioikeus ja tasa- arvo.

Voit toki olla eri mieltä ja vaikkapa äänestää semmoista jonka mielestä naisen paikka on kullin ja hellan välissä mutta älä sitten ihmettele jos seuraavissa vaaleissa et saakaan äänestää.
 
Luinko mitä minä kirjoitin? Onko tuo kysymys?

Jos Ellu kokee minun häntä uhanneen/loukanneen tai jotain vastaavaa niin anteeksipyyntö lähtee oitis.
No ole hyvä ja käy kirjoittamassa hänelle se sinne ketjuun, missä häntä loukkasit, tai osoita se hänelle, mutta älä siitä tässä mulle suunnatussa viesissä kerro.
Eiks se olis ihan reilua?

Ellei sitten Elena itse tuota anteeksipyyntönä hyväksy?
 
Viimeksi muokattu:
Mä en lässytä. - Kyllä lässytät panssarikessu humppa jne jne
Mä en uhittele. - Uhittelet lyöminen kivääriammunta jne jne
Mä olen herrasmies - et oo

juoppo - no toi on totta
Miehenä mulla on ns munaa niin paljon, että sitä riittää anteeksipyyntöön sitä tarkoittaen. - Ei näy riittävän.

Elenaa en ole koskaan loukannut. - Kyllä olet.

Jos juttuni eivät sinua kiinnosta - ei ketään kiinnosta
Mä olen panssarintorjuntakessu. Haluatko nähdä sotilaspassini?
Humppa - niin en mä ole koskaan ammatikseni soittanut mutta perkeleen moni sähkölasku on humpalla tullut maksettua. Ja kolminumeroinen määrä häitä soitettua.

Ammunta - minkä sille voin jos osun kaikkeen minkä näen?

Herrasmiehen mittapuu minulla on kummisetäni. Tuohon voi pyrkiä mutta harva onnistuu.

Juoppo, joo, olen rehellinen.
 
Luinko mitä minä kirjoitin? Onko tuo kysymys?

Jos Ellu kokee minun häntä uhanneen/loukanneen tai jotain vastaavaa niin anteeksipyyntö lähtee oitis.
Täytyy tunnustaa etten mä siitä ilahtunut mitenkään, varsinkin kun en tarkoittanut sulle mitään pahaa...mutta emmä ketään voi tai halua pakottaa tai käskeä tekemään mitään mitä he eivät halua tehdä tai koe tarpeelliseksi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä