...että mörkiäiset huomaa paremmin !Niin, punaista hätävaloa
...että mörkiäiset huomaa paremmin !Niin, punaista hätävaloa
Luitko sinä mitä kirjoitit tuossa ketjussa?Mä en lässytä.
Mä en uhittele.
Mä olen herrasmies siinä määrin kuin juoppo voi olla.
Miehenä mulla on ns munaa niin paljon, että sitä riittää anteeksipyyntöön sitä tarkoittaen.
Elenaa en ole koskaan loukannut.
Jos juttuni eivät sinua kiinnosta niin minusta pääset eroon yhdellä hiiren klikkauksella.
...minkäs sille voin, mä kun oon vaan mäAika herkästi
En minä sinua laita ignoreen. Miksi laittaisin? Paitsi jos tahdot.Asiankannattajan kannattaa nyt tässä vaiheessa viimeistään laittaa mut ignoreen - jollen vielä ole.
Mä en mahdu sun kanssa enää tähän samaan ketjuun ja sä tuut kyllä huomaamaan sen.
En mä niin pitkälle ehtiny lukee!No höh et huomannu tuota hymiötä minkä laitoin eri viestissä.
Siis tämmösen:
Heti keitti ja näkö sumeniEn mä niin pitkälle ehtiny lukee!
Mitäpä jos poistuisit kokonaan niin ei tarvitse nillittää.Asiankannattajan kannattaa nyt tässä vaiheessa viimeistään laittaa mut ignoreen - jollen vielä ole.
Mä en mahdu sun kanssa enää tähän samaan ketjuun ja sä tuut kyllä huomaamaan sen.
No ei ihime, kyllä tuola ulukona tarttis jo housuja pittää jalassa..Täällä ei oo vielä siihen hommaan tarpeeks lunta, vaikka kävin tänään katselemassa jopa yhtä peltoaukeamaakin sillä silmällä...sitten jäädytinkin nassuni ja nyt mullon kuume ja nuha
Nollasta sataan alle kolmen sekunnin vaikka vanha oonkinHeti keitti ja näkö sumeni
Kiitos, purskahti kahvit nenään ja väärään kurkkuunNo ei ihime, kyllä tuola ulukona tarttis jo housuja pittää jalassa..
Kiitos, purskahti spermat nenään ja silmiin
psst..tossa on väärä vuosi, nyt on 201610.11.2015
*repskops*tuli sitten teet rinnuksille eli pusero vaihtoon!No ei ihime, kyllä tuola ulukona tarttis jo housuja pittää jalassa..
Luinko mitä minä kirjoitin? Onko tuo kysymys?Luitko sinä mitä kirjoitit tuossa ketjussa?
Sehän on selkeä uhkaus ja kohdistit sen selkeästi Elluun.
Ei tässä ole mitään epäselvää.
Mitä sä nyt kiemurtelet? Pyydä anteeksi Ellulta!
Majurin elossa kääntyi aivan uusi luku - entistä parempi10.11.2015
Vuosi on ihan oikeinpsst..tossa on väärä vuosi, nyt on 2016
No ole hyvä ja käy kirjoittamassa hänelle se sinne ketjuun, missä häntä loukkasit, tai osoita se hänelle, mutta älä siitä tässä mulle suunnatussa viesissä kerro.Luinko mitä minä kirjoitin? Onko tuo kysymys?
Jos Ellu kokee minun häntä uhanneen/loukanneen tai jotain vastaavaa niin anteeksipyyntö lähtee oitis.
Nyt vasta tajusin että jotain suunnanvaihtoa parempaan on tapahtunut kun luin Kisun viestin...Onnittelut Majuri.Vuosi on ihan oikein
Mä olen panssarintorjuntakessu. Haluatko nähdä sotilaspassini?Mä en lässytä. - Kyllä lässytät panssarikessu humppa jne jne
Mä en uhittele. - Uhittelet lyöminen kivääriammunta jne jne
Mä olen herrasmies - et oo
juoppo - no toi on totta
Miehenä mulla on ns munaa niin paljon, että sitä riittää anteeksipyyntöön sitä tarkoittaen. - Ei näy riittävän.
Elenaa en ole koskaan loukannut. - Kyllä olet.
Jos juttuni eivät sinua kiinnosta - ei ketään kiinnosta
Täytyy tunnustaa etten mä siitä ilahtunut mitenkään, varsinkin kun en tarkoittanut sulle mitään pahaa...mutta emmä ketään voi tai halua pakottaa tai käskeä tekemään mitään mitä he eivät halua tehdä tai koe tarpeelliseksi.Luinko mitä minä kirjoitin? Onko tuo kysymys?
Jos Ellu kokee minun häntä uhanneen/loukanneen tai jotain vastaavaa niin anteeksipyyntö lähtee oitis.