The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Täytyy tunnustaa etten mä siitä ilahtunut mitenkään, varsinkin kun en tarkoittanut sulle mitään pahaa...mutta emmä ketään voi tai halua pakottaa tai käskeä tekemään mitään mitä he eivät halua tehdä tai koe tarpeelliseksi.
mää voin pyytää yleisesti koko miessukupuolen puolesta anteeksi sitä että miehet uhkailee naisia

ite oon koettanu sitä ihan viimeseen saakka välttää ja (jos sallitte) niin aika hyvin oon siinä onnistunu

leikin päältä sanottuja "pukki piiskaa tuhmat tytöt" tyyppisiä läppiä ei varmaan lasketa?
 
mää voin pyytää yleisesti koko miessukupuolen puolesta anteeksi sitä että miehet uhkailee naisia

ite oon koettanu sitä ihan viimeseen saakka välttää ja (jos sallitte) niin aika hyvin oon siinä onnistunu

leikin päältä sanottuja "pukki piiskaa tuhmat tytöt" tyyppisiä läppiä ei varmaan lasketa?
mä olen taas tässä asiassa sukupuoli neutraali että tiedän ettei naisetkaan aina hyviä miehilleen ole. Liian läheltä sellasta kun näkee niin oppii ettei tuossa asiassa ole aina kyse sukupuolesta. Naiset vaan käyttää monesti erilaista taktiikkaa mikä on yhtä väärin.

Leikinlasku on vaan kivaa ja sitä mä kyllä viljelen itsekin, että ihan rauhassa voit kiskoo leteistä..:D
 
mä olen taas tässä asiassa sukupuoli neutraali että tiedän ettei naisetkaan aina hyviä miehilleen ole. Liian läheltä sellasta kun näkee niin oppii ettei tuossa asiassa ole aina kyse sukupuolesta. Naiset vaan käyttää monesti erilaista taktiikkaa mikä on yhtä väärin.

Leikinlasku on vaan kivaa ja sitä mä kyllä viljelen itsekin, että ihan rauhassa voit kiskoo leteistä..:D
ja ilmeisesti pyllylle läpsiminen ja tissistä hellästi puristaminenkin on ihan jees?
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
mää voin pyytää yleisesti koko miessukupuolen puolesta anteeksi sitä että miehet uhkailee naisia

ite oon koettanu sitä ihan viimeseen saakka välttää ja (jos sallitte) niin aika hyvin oon siinä onnistunu

leikin päältä sanottuja "pukki piiskaa tuhmat tytöt" tyyppisiä läppiä ei varmaan lasketa?
Ai ne on vaan leikkiä? Paheksun.
 
No ole hyvä ja käy kirjoittamassa hänelle se sinne ketjuun, missä häntä loukkasit, tai osoita se hänelle, mutta älä siitä tässä mulle suunnatussa viesissä kerro.
Eiks se olis ihan reilua?

Ellei sitten Elena itse tuota anteeksipyyntönä hyväksy?
En ole Elenaa loukannut yhtään missään.
Jos sanon, että lyön jokaista joka kutsuu Peppiä ämmäksi niin en siinä loukkaa ketään. Se on toteamus.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä