Et voi, tai voit mutta et ilman että häntä puolustettais.
Mitä sitteAi nyt epekki sitten vasta alottaa ku homma alkaa olla hoidossa?
Mitä sitteno myöhästyin
Jos minä puolustan Peppia sanomalla, että häntä ei kutsuta ämmäksi niin se on väärin?
Et voi, tai voit mutta et ilman että häntä puolustettais.
Tarkistin tuon lainauksesi ja kävi ilmi että olit muuttanut (editoinut) sanojani..Mitä sitte
Pidän sinusta pikkuinen.
Hyvältähän se tuntuu kun puolia pidetään, mutta Aakoon kanssa meillä juttu menee juuri niin kuten hän kirjoitti.
Mulla tota intoa tuntuu olevan joskus vähän enempi ku järkee.
MinäminäminäTarkistin tuon lainaukseni ja kävi ilmi että olin muuttanut (editoinut) sanojani..
Paha rikos, sen lisäksi tietenkin että käytän minun sanontojani
Pidän sinusta pikkuinen.
Noijun siut haueksi Sompiojärvhen ja ongin sut ylös ja syön sut.Minäminäminä
Mitä sitte
Ihan sama kuha on hyvää!Noijun siut haueksi Sompiojärvhen ja ongin sut ylös ja syön sut.
Tai kuivatan ja poltan talavella saunanpesässä, riippuu miten saa harria ja tammukkaa silloin kesällä että joutuuko oikiasti nälishän syömhän haukiaki!
*roikkuu koko pienellä lihasvoimallaan nilkassa kiinni ja raahautuu perässä* Lissua ei kukaan kuivata, polta, noiu tai syö!!Noijun siut haueksi Sompiojärvhen ja ongin sut ylös ja syön sut.
Tai kuivatan ja poltan talavella saunanpesässä, riippuu miten saa harria ja tammukkaa silloin kesällä että joutuuko oikiasti nälishän syömhän haukiaki!
Se mennee säynävä siinä samalla kans. Semmosen kohtalon mie olen siulle miettiny. Savustamma met siut kyllä vaikka onki ruotonen tuo säynävä mutta hyvän makunen muuten.*roikkuu koko pienellä lihasvoimallaan nilkassa kiinni ja raahautuu perässä* Lissua ei kukaan kuivata, polta, noiu tai syö!!
Eikäkö savukallaa ja hauet ripustellaan räystään alle roikkumhanepekkilässä syyään siis huomenna kalasoppaa?
Minä.En.Ole.Ruotoinen Mausta en riitele Mutta ruotoja...pyyyyyyyyyyhSe mennee säynävä siinä samalla kans. Semmosen kohtalon mie olen siulle miettiny. Savustamma met siut kyllä vaikka onki ruotonen tuo säynävä mutta hyvän makunen muuten.
Eläpä unoha laittaa kuvia ni pääsen taas kuolaamaan.Eikäkö savukallaa ja hauet ripustellaan räystään alle roikkumhan
Savusiika kalojen aateliaEikäkö savukallaa ja hauet ripustellaan räystään alle roikkumhan
Sole poka mikhän, tehhään vaikka telekkä siusta sitte.Minä.En.Ole.Ruotoinen Mausta en riitele Mutta ruotoja...pyyyyyyyyyyh
Mikä lintu se on?Sole poka mikhän, tehhään vaikka telekkä siusta sitte.
Mikä lintu se on?