The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Back to normal: kaksi saikulla ja yksi ei voinut tehdä mitään kun oli melkein migreeni
"Melkein migreeniä" ei ole olemassa.
Alkavan kohtauksen voi tunnistaa hieman ennen kuin se iskee mutta se ei ole melkein migreeniä.

Tommoiset pelleilijät pitäisi saattaa edesvastuuseen koska nauraen kusevat niiden nilkoille joilla migreeni on totista totta.

Minä tiedän mitä kipu on. Kolme katkennutta kylkiluuta ei ole kipua. Jos treeneissä vähän enemmänkin tulee turpaan niin se ei ole kipua.
Migreeni on aivan saatanallinen kipu.

Migreenin väärinkäyttäjille voisi toivoa ihan oikean migreenin mutta se on asia jota ei voi toivoa kenellekään.
 
Boobabe
"Melkein migreeniä" ei ole olemassa.
Alkavan kohtauksen voi tunnistaa hieman ennen kuin se iskee mutta se ei ole melkein migreeniä.

Tommoiset pelleilijät pitäisi saattaa edesvastuuseen koska nauraen kusevat niiden nilkoille joilla migreeni on totista totta.

Minä tiedän mitä kipu on. Kolme katkennutta kylkiluuta ei ole kipua. Jos treeneissä vähän enemmänkin tulee turpaan niin se ei ole kipua.
Migreeni on aivan saatanallinen kipu.

Migreenin väärinkäyttäjille voisi toivoa ihan oikean migreenin mutta se on asia jota ei voi toivoa kenellekään.
Mulle on tullut ilman varoitusta. Oksentelin myös. Menin päivystykseen kun en tiennyt mitä se on.
 
"Melkein migreeniä" ei ole olemassa.
Alkavan kohtauksen voi tunnistaa hieman ennen kuin se iskee mutta se ei ole melkein migreeniä.

Tommoiset pelleilijät pitäisi saattaa edesvastuuseen koska nauraen kusevat niiden nilkoille joilla migreeni on totista totta.

Minä tiedän mitä kipu on. Kolme katkennutta kylkiluuta ei ole kipua. Jos treeneissä vähän enemmänkin tulee turpaan niin se ei ole kipua.
Migreeni on aivan saatanallinen kipu.

Migreenin väärinkäyttäjille voisi toivoa ihan oikean migreenin mutta se on asia jota ei voi toivoa kenellekään.
Melkein migreeni = näytön tuijottaminen aiheuttaa pilkkuja ja sahalaitoja. Tämä ei koske facebookia, ainoastaan työhön liittyviä ohjelmia.

Koska kyseessä on yksilö, jolta vaaditaan lääkärintodistus heti ekasta päivästä alkaen, hän raahautui heti aamusta työterveyslääkärin pakeille. Mikä lie valelääkäri passitti töihin.
 
...ja mä oon ollu tänä päivänä niin monta kertaa lumiukkona, että - kyllä teitäkin nyt kippeesti harmittaa, kun ette oo sitä ilmestystä nähny livenä :D!

Lunta sataa, lal lal laa ja paljon!! On kolattu ja monesti, esikoinenkin päässyt pullistelemaan - auttoipa naapurin isäntääkin :)(y)...nyt iltawillien pyörteissä eli taustahörhönä lumisadehappeiluista tohkeissani :)..

Ai ni - ihunaa torstai-iltaa sulle, rentoudu ja haali itsellesi onnellisen pehmeä olo :)...
 
  • Tykkää
Reactions: epek ja Boobabe
sä voit kilpailla siitä kuka nainen saa ensimmäisenä tuntea kuinka kovaa lyöt
http://kaksplus.fi/threads/onko-tae...rkeae-kuinka-paljon-on-liikaa.2483882/page-11
Miksi siitä tarvitsisi kenenkään naisen kilpailla? Tai miehen?

On asioita joita osaan. Kaikista niistä en ole ylpeä.
Yksi niistä on lyöminen. Se on punnittu salilla. Kadulla, kapakassa tai muualla salin ulkopuolella minun ei ole koskaan tarvinnut lyömistaitojani käyttää. Painitaitoni on joskus kyseenalaistettu. Kaikki eivät näe niskasta, että tuon lompakko ei lähde pyytämällä enkä minä ihmisten tyhmyydelle voi mitään.

Naista olen lyönyt. Salilla. Naiset tykkäisivät matalaa jos heitä kohdeltaisiin silkkihansikkain ja lyötäisiin vain leikisti.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä