Juice banniinryssä mainittu ja ilmoitettu ylläpitoon
Juice banniinryssä mainittu ja ilmoitettu ylläpitoon
shh se ilmoittaa susta ylläpitoon, ei juicesta kun juice oli mies ja me vaan naisiaJuice banniin
Usa.gov:n sivuilta:
"Who CAN’T Vote?
- Non-citizens, including permanent legal residents
- For President in the general election: U.S. citizens residing in U.S. territories
- Some people with felony convictions. Rules vary by state. (Check with your state elections office about the laws in your state.)
- Some people who are mentally incapacitated. (Rules vary by state.)"
Möläytyksiä enemmän oon huolissani millasia päätöksiä se tekee sit kun se oikeasti saa tehdä niitä.ei mitään sen kummempaa, on sillä hullumpia edeltäjiäkin ollu.
kauhee hysteria vaan kun ukkopaha päästelee suustaan mitä sattuu.
Oo sä "vaan" niin halutessasishh se ilmoittaa susta ylläpitoon, ei juicesta kun juice oli mies ja me vaan naisia
Joku emeritusprofessori sanoi aamuteeveen vaalivalvojaisissa, että tässähän valitaan joko rutto tai koleraMää pidän väärin rakennettua äänestyssysteemiä ja äänioikeudettomien ihmisten suurta määrää isoina ongelmina, mutta nyt sinne oli kyl nostettu myös huonot ehdokkaat.
Melko kivaa näytti olevan ainakin Trumpin vaalivalvojaisissa.Vitsit vitsinä. Ei ole varmaan kauheen kivaa ameriikassa juuri nyt.
no en mutta se sanoi olevansa sovinistisika aikasemminOo sä "vaan" niin halutessasi
Demokratia on puhunut. Saavat mitä ansaitsevat.Melko kivaa näytti olevan ainakin Trumpin vaalivalvojaisissa.
Eli suurimmalla osalla on kivaa tänään siellä.
Kirjoitit sen siis itse eli tarkoituksella? Enpäs huomannut laulun sanoissa kiellettyä sanaa.mää sain muuten viikon bannin taannoin kun käytin venäläisistä sitä vanhentunutta nimitystä
en tunnusta mtnKirjoitit sen siis itse eli tarkoituksella? Enpäs huomannut laulun sanoissa kiellettyä sanaa.
mää ruukaan sanoa että demokratiassa kansalla on just semmonen herraonni kun se ansaitseeDemokratia on puhunut. Saavat mitä ansaitsevat.
Eikö muka saa sanoa vaikka että kun olin kaasupullon kokoinen niin mummi jaksoi aina meille pikkupojille kertoa että ryssä on ryssä vaikka voissa paistais?mää sain muuten viikon bannin taannoin kun käytin venäläisistä sitä vanhentunutta nimitystä
ainaskaan täällä ei saa sanoa että ryssä on ryssä vaikka sen voissa paistaisEikö muka saa sanoa vaikka että kun olin kaasupullon kokoinen niin mummi jaksoi aina meille pikkupojille kertoa että ryssä on ryssä vaikka voissa paistais?
Sanoisin että loukkaisi mummini muistoa.
No hitsi, en tiennyainaskaan täällä ei saa sanoa että ryssä on ryssä vaikka sen voissa paistais
voin kertoo että matematiikassa ei alkuunkaan riitä että tajuis jotainNäihin kuviin, hyvää yötä.