Mitä sul oli siinä? Chiliä, inkivääriä, limeä ja kookosmaitoa?Maha täynnä
Kerrankin kelpas keitto kaikille
Mitä sul oli siinä? Chiliä, inkivääriä, limeä ja kookosmaitoa?Maha täynnä
Kerrankin kelpas keitto kaikille
..sulle tuli tohon ihan selkeet nappisharot, kuulepas .Tommoselta näyttää valkopaskan täyttämältä pihaltani n. tunti sitte otettu kuva
Noitakin juu, limen tilalla kuivattuja kaffirlimetinlehtiä ja sitruunasta puristettua mehua lautaselle sitten.Mitä sul oli siinä? Chiliä, inkivääriä, limeä ja kookosmaitoa?
Mut vaalituloksia vääristää se, että Yhdysvalloissa on niin paljon ihmisiä, joilla ei oo lainkaan äänioikeutta. Ja Clinton sai käsittääkseni enemmän kansalaisten ääniä, mut Trump sai valitsijamiesten äänienemmistön. Ne äänestysluvutkin suhteutettuna koko maan väkilukuun oli aika järkyttäviä. Ei ainakaan mun vinkkelistä oo kansan mielipide.En olisi uskonut minäkään. Mutta sellaista. Usa:n kansa on puhunut.
Väärin äänestetty?Mut vaalituloksia vääristää se, että Yhdysvalloissa on niin paljon ihmisiä, joilla ei oo lainkaan äänioikeutta. Ja Clinton sai käsittääkseni enemmän kansalaisten ääniä, mut Trump sai valitsijamiesten äänienemmistön. Ne äänestysluvutkin suhteutettuna koko maan väkilukuun oli aika järkyttäviä. Ei ainakaan mun vinkkelistä oo kansan mielipide.
Mutta anyway ja anyhow, olen pettynyt tulokseen ja jännityksellä jään odottamaan, mitä toi vallanhaluinen, a-luokan sovinistisika tekee maalle ja koko maailmalle.
onko sulla jotain meitä sovinistisikoja vastaanMut vaalituloksia vääristää se, että Yhdysvalloissa on niin paljon ihmisiä, joilla ei oo lainkaan äänioikeutta. Ja Clinton sai käsittääkseni enemmän kansalaisten ääniä, mut Trump sai valitsijamiesten äänienemmistön. Ne äänestysluvutkin suhteutettuna koko maan väkilukuun oli aika järkyttäviä. Ei ainakaan mun vinkkelistä oo kansan mielipide.
Mutta anyway ja anyhow, olen pettynyt tulokseen ja jännityksellä jään odottamaan, mitä toi vallanhaluinen, a-luokan sovinistisika tekee maalle ja koko maailmalle.
Mää pidän väärin rakennettua äänestyssysteemiä ja äänioikeudettomien ihmisten suurta määrää isoina ongelmina, mutta nyt sinne oli kyl nostettu myös huonot ehdokkaat.Väärin äänestetty?
Ei mulla yleensä niin mahoton, mutta tää päivä on ollu vähä henkistä perseraiskausta, niin vihaan tänään sovinisteja kaiken muun lisäks.onko sulla jotain meitä sovinistisikoja vastaan
mitäs muita ryhmiä siel on ilman äänioikeutta kun vangit. en jaksa nyt googletella.Mää pidän väärin rakennettua äänestyssysteemiä ja äänioikeudettomien ihmisten suurta määrää isoina ongelmina, mutta nyt sinne oli kyl nostettu myös huonot ehdokkaat.
no eipä siinä mittään, harvoin me kehuja ollaan saatukkaanEi mulla yleensä niin mahoton, mutta tää päivä on ollu vähä henkistä perseraiskausta, niin vihaan tänään sovinisteja kaiken muun lisäks.
Laittomat maahanmuuttajat, miljoonia.mitäs muita ryhmiä siel on ilman äänioikeutta kun vangit. en jaksa nyt googletella.
eihän niillä kai voi ollakaan äänioikeutta. mitenköhän ne veronsa hoitavat.Laittomat maahanmuuttajat, miljoonia.
Eivät mitenkään tietenkään.eihän niillä kai voi ollakaan äänioikeutta. mitenköhän ne veronsa hoitavat.
ei mitään sen kummempaa, on sillä hullumpia edeltäjiäkin ollu.Mutta anyway ja anyhow, olen pettynyt tulokseen ja jännityksellä jään odottamaan, mitä toi vallanhaluinen, a-luokan sovinistisika tekee maalle ja koko maailmalle.
Usa.gov:n sivuilta:mitäs muita ryhmiä siel on ilman äänioikeutta kun vangit. en jaksa nyt googletella.
Aivan, on siellä ollut näyttelijäkin presidenttinä.ei mitään sen kummempaa, on sillä hullumpia edeltäjiäkin ollu.
kauhee hysteria vaan kun ukkopaha päästelee suustaan mitä sattuu.
Villi länsi, Ronald ja NancyAivan, on siellä ollut näyttelijäkin presidenttinä.
Kauheasti paheksuttiin hänenkin valintaansa silloin Euroopassa vaikka oli kaveri joka sai NL:n kyykkyyn.