The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Erittäin hyvää päivää.

Ei sada lunta (y) (vielä)
Voi tulla musta joulu :unsure:

– Ensi viikolla nähdään sitten lauhtumista puolen viikon jälkeen, Ilmatieteen laitoksen päivystävä meteorologi Petri Hoppula kertoo Ilta-Sanomille.

– Arvio on, että ensi viikon torstaina lämpenee ja etelässä päästäisiin useampaankin plusasteeseen.

Hoppulan mukaan ensi viikon keskiviikkona on etelässä vielä kolmisen astetta pakkasta, mutta yön aikana etelästä saapuva saderintama tuo mukanaan lauhaa ilmaa.
 
Lipsu hangesta
Toinen kupillinen täällä menossa.

Mä tässä samalla pohdin, pitäiskö ihan varmuuden vuoksi alkaa opetella venäjää. Ei siitä ainakaan haittaa voisi ole. Paitsi että kieltenopettelu on tylsää.
Kannatan! Suomalaista työvoimaa arvostetaan Venäjällä. Meil ei veny urakat ihan loputtomiin ja tulee kerralla tehtyä kunnolla.(y)
Jalkaa vaan oven väliin.:coffee:
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0 ja ruuttis
Lipsu hangesta
ommuuten tähän asti talven kovin pakkanen

-12
Jostakin luin, että mustaa joulua tänne kaavailevat. Että tulis useita lusasteita loppukuussako se ny oli.:cautious:

Oon päässy lumitöihinki jo useesti ja aukonu monttuani jotta oon saanu sinne hiutaleita.:love:Täytyy toivoo ettei ihan velliks heitä ni pääsee tekee lumiukkoi, ilman että kastuu ihan lits-läts-märäks.:coffee:
 
ei hyvät tytöt ole olemassakaan semmosta astronomia joka edes auttavasti pystyis ennustamaan marraskuun alussa joulun säätä

tai no ennustaa voi mutta osumatarkkuus on ihan yhtä hyvä tai huono ku mulla joka ennustan valkeaa joulua
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä