Iteasiassa...mä voisin tässä jotain suuhunkin ottaa kun on toi syömispuoli jälleen...päivätee viimosin suun kautta mennyt...Otakko pizzaa?
Että jos joku pienislaissi, kiitos, kohta...
Iteasiassa...mä voisin tässä jotain suuhunkin ottaa kun on toi syömispuoli jälleen...päivätee viimosin suun kautta mennyt...Otakko pizzaa?
Kohta ollaan Let's be again!vuosi sitte pidetyissä skaboissa
ollaan ihan has-been
Eli ihan laadukasta perussettiä paikallaEi ole ufoja näkynyt mutta sitäkin kiima..humm...kiltimpiä naisia täällä kyllä löytyy
Niin sä olet meidän ''ope'' näissä asioissaEli ihan laadukasta perussettiä paikalla
Ja sitten mä
Jaaha, sitä ollaan oltu syömättä. Tässä on pala.Iteasiassa...mä voisin tässä jotain suuhunkin ottaa kun on toi syömispuoli jälleen...päivätee viimosin suun kautta mennyt...
Että jos joku pienislaissi, kiitos, kohta...
Pienempikin maistuu kunhan tarpeeks useesti saa ..koolla ei oikeestaan väliä kunhan tulee tyydytetyksiroutis on reilu ku sille kelpaa vähän pienempi slaikkari
Jesusmaria!!...siisniinkukö missä asioissako muka hä?Niin sä olet meidän ''ope'' näissä asioissa
No en kyllä tahallani, tää päivä kun meni jo aamusta reisille niin...Jaaha, sitä ollaan oltu syömättä. Tässä on pala.
tarpeeks useinPienempikin maistuu kunhan tarpeeks useesti saa ..koolla ei oikeestaan väliä kunhan tulee tyydytetyksi
Pffffff fffffhhh *yrittää vislailla* Hemmetin huulet kun ovat niin kuivat..no etkö muka tiiä, mokoma viettelijätärJesusmaria!!...siisniinkukö missä asioissako muka hä?
No mutta kisu! *lätkäisee kukkahatun tiukasti päähänsä*Pienempikin maistuu kunhan tarpeeks useesti saa ..koolla ei oikeestaan väliä kunhan tulee tyydytetyksi
saako kysyä että miks ei pystyis?Huokaus, olisi kaksikin kiinnostavaa asuntoa tullut myyntiin, mutta sitten ei pystyisi remppaamaan niitä Parempi pysyä vanhassa.
Niin ettäkö *u f o p ä ä k k ö n e n*...mikä??!!Pffffff fffffhhh *yrittää vislailla* Hemmetin huulet kun ovat niin kuivat..no etkö muka tiiä, mokoma viettelijätär
Ahaaika kliffaa
No mutta Ellunen!!*kiskoo kukkahatun hiiteen*No mutta kisu! *lätkäisee kukkahatun tiukasti päähänsä*
*salakiihoittuu ja kostuu*
Remppa veis noin 40 tonnii ja nyt just ei satu olemaan ylimääräistä.saako kysyä että miks ei pystyis?
remppaa sitte ko on fyrkkaa?Remppa veis noin 40 tonnii ja nyt just ei satu olemaan ylimääräistä.
En muuta 70-l viimeksi laitettuun kämppään, kaikki pinnat on kulutettu loppuun jo aikoja sitten. Kylppärit ja kodinhoitohuone oli hyvät, mutta muuten täytyisi maalata katot, poistaa tapetit seiniltä ja maalata, kaataa vähän väliseinää, uusia keittiö kokonaan ja avartaa sitäkin. Lattiat myös täysin uusiksi sekä kaikkinlistotukset. Kun ei oo pakko muuttaa, niin ei vielä. Lisäksi viisi makkaria on ehkä liikaa meilleremppaa sitte ko on fyrkkaa?
1939millon viimeks muuten ollaan jollekki pärjätty?