Oliko pakko rikkoa lasten keinu?
Pakkohan ne on testata, että ne kestävätOliko pakko rikkoa lasten keinu?
Pitäs tietää että ei kestä aikuista.Pakkohan ne on testata, että ne kestävät
Ehkä hiukan riskialttiimpi homma, jookos? Vaikka patjatehtaalle koemakaajaksi.Pakkohan ne on testata, että ne kestävät
Jos ei kestä aikuisiakaan, niin miten sit kurittomia lapsukaisiakaan?Pitäs tietää että ei kestä aikuista.
Ei Majuri ole aikuinenPitäs tietää että ei kestä aikuista.
Juuri, mitn liköörejä...nyt vain rauhottavat iltateet ettei mene taas yökuppelehtim...pjaiskot, kuitenki menee ..ryysti sitten mitä tahansa...Herttinen sentään!
Unohdin liköörin. *kipasee kaapille*
Ei mitään teetä tähän aikaan. Kusettaa yöllä ja se haittaa nukkumista kun joutuu käymään vessassa.Juuri, mitn liköörejä...nyt vain rauhottavat iltateet ettei mene taas yökuppelehtim...pjaiskot, kuitenki menee ..ryysti sitten mitä tahansa...
Ihanaa kun tulit *halirutistaa*..ja mä tulin taas, tuituisäisäi*räpsyti ja puskis*
sä vaan yrität viekotella sen juomaan sitä likööriäEi mitään teetä tähän aikaan. Kusettaa yöllä ja se haittaa nukkumista kun joutuu käymään vessassa.
Täällä oli just kaffet menossa. Ei sitten otetakaan enempääEi mitään teetä tähän aikaan. Kusettaa yöllä ja se haittaa nukkumista kun joutuu käymään vessassa.
Mä voin lirauttaa likööriä teehen.sä vaan yrität viekotella sen juomaan sitä likööriä
Nyt kannattaa katsoa possea.
Mitä ihmeen teetä sulla sitten on että se on oikein läpipjaisk..läpikusema??Ei mitään teetä tähän aikaan. Kusettaa yöllä ja se haittaa nukkumista kun joutuu käymään vessassa.
*taputtaa ja silittää ja paijaa ja..sipisee korvaan*Ihanaa kun tulit *halirutistaa*
Mä tulin viimeyönä 2x
Tavallista teetä. Kusettaa liikaa.Mitä ihmeen teetä sulla sitten on että se on oikein läpipjaisk..läpikusema??
Mulla tommosta oo vaan näitä ihania naminamisia