Toisaalta ihan hyvästäkin että nesteet vaihtuu ja valuu puis...ettei jää tai vallankaan nouse vikakohtaanTavallista teetä. Kusettaa liikaa.
Toisaalta ihan hyvästäkin että nesteet vaihtuu ja valuu puis...ettei jää tai vallankaan nouse vikakohtaanTavallista teetä. Kusettaa liikaa.
*taputtaa ja silittää ja paijaa ja..sipisee korvaan*
..reipas tyttö
Mun tyynyt vois kertoa vaikka ja mitä jos osaisivat puhua..jaa, ehken ihan hyväkin ettei osaa
..tuleeks toi uusintana??!!Olli Herman oli possen suihkurallissa enkä nähnyt sitä.
Toisaalta ihan hyvästäkin että nesteet valuu reisille...ettei jää tai vallankaan nouse vikakohtaan
Eiku hei, kyllä mä sittenkin haluaisin jutella sun tyynyille ja kuunnella niiden tarinoita sun öistäsi
Huomenna 17.20...tuleeks toi uusintana??!!
Nyt mua alkoi oikeesti kiinnostamaan mitä sä teet niillä tyynyillä *hinkkaa jalkoväliä innoissaan*
..ja ihan just vallankin juolahti mieleen että ompas vaan luojan lykkynen kun ovatkin hiljaisia
Ja mun tyynyt..*taputtaa ja silittää ja paijaa ja..sipisee korvaan*
..reipas tyttö
Mun tyynyt vois kertoa vaikka ja mitä jos osaisivat puhua..jaa, ehken ihan hyväkin ettei osaa
Joku roti naisimmeisellekki!Nyt mua alkoi oikeesti kiinnostamaan mitä sä teet niillä tyynyillä *hinkkaa jalkoväliä innoissaan*
Joo...noi tytöt opetti *osoittelee kisua ja Boobsia*Joku roti naisimmeisellekki!
Tartteeko sitä jalakoväliä kokoajan hinkata!
Nojoo.. Sit ymmärrän..Joo...noi tytöt opetti *osoittelee kisua ja Boobsia*
Pitää joka päivä.Joku roti naisimmeisellekki!
Tartteeko sitä jalakoväliä kokoajan hinkata!
Elluuu!!*hakee myssykän ja kiskoo sen tosi syvälle tohon hupajaan pääkköseen*
Nyt mua alkoi oikeesti kiinnostamaan mitä sä teet niillä tyynyillä *hinkkaa jalkoväliä innoissaan*
..njoo, sitten mentiinkin aivan toiseen juttuunJa mun tyynyt..
Ja se osottelusuuntavaistokin on keturallaan!!*kiekuu korkeelta*Joo...noi tytöt opetti *osoittelee kisua ja Boobsia*