Boobabe
Se on ollu ex jo pitkään joten se siitä.Mies jos lyö niin seuraavan kerran se lyö kaksi kertaa ja siten kohta pieksää kokoajan. Älkää vittu katelko semmosia ukkoja sekuntia pitempään!
Se on ollu ex jo pitkään joten se siitä.Mies jos lyö niin seuraavan kerran se lyö kaksi kertaa ja siten kohta pieksää kokoajan. Älkää vittu katelko semmosia ukkoja sekuntia pitempään!
En puhunut sun eksästä vaan yleensä. Liian pitkään jotkut naiset pysyy kotona hakattavana. Sen pitää loppua.Se on ollu ex jo pitkään joten se siitä.
niin minäkin...se rikkoo ja pahasti...repii hajalle ja rikki paskaksi...vaan nyt mä seison taas ja en ole suunnitellut kaatuvani tästä enää kenenkään lyönnin takia.*halaaruttaan*
Onneksipa onkin exänä...mie tiiän kans mitä se on...
Just näin!Mies jos lyö niin seuraavan kerran se lyö kaksi kertaa ja siten kohta pieksää kokoajan. Älkää vittu katelko semmosia ukkoja sekuntia pitempään!
No joo. Jättäminen ei ole niin helppoa kuin moni luulee. Siinä saattaa pelätä että käy käsiksi esimerkiksi.En puhunut sun eksästä vaan yleensä. Liian pitkään jotkut naiset pysyy kotona hakattavana. Sen pitää loppua.
Kauniita unikuvia *pus*Mä meen nukkuu. Jos sais tänä yönä nukkua rauhassa. Öitä
*rutistan lämpimänlujasti*niin minäkin...se rikkoo ja pahasti...repii hajalle ja rikki paskaksi...vaan nyt mä seison taas ja en ole suunnitellut kaatuvani tästä enää kenenkään lyönnin takia.
ja ihaniasä varsinkin*rutistan lämpimänlujasti*
Me ollaankin rohkeita
..oikeesti, hei......mä oon ihan tavallinenja ihaniasä varsinkin
yhyhyhyyyyMenipä siinä 10€ hukkaan Tosi hauskan ykkösosan takia odotti tätä tosi paljon ja korkeet odotukset mut paskanmarjat, en nauranut kun yhen kerran kunnolla kun ykköstä katsoes nauratti kokoajan.Nyt oli tekijät kyllä tehneet nopeesti ja halvalla ja sen kyllä huomas.Ja sen piti olla polttarit niin koko leffa oli suurimmaks osaks hautajaisia.Pettynyt. Enkä ollut ainoa.
Ai niin siis luokkakokous 2 oli kyseessä. Jos ei samia olis ollu niin tossa ei olis ollu mitään.
Mutta..eiks sulle ollu jo liput hankittuna?Menipä siinä 10€ hukkaan Tosi hauskan ykkösosan takia odotti tätä tosi paljon ja korkeet odotukset mut paskanmarjat, en nauranut kun yhen kerran kunnolla kun ykköstä katsoes nauratti kokoajan.Nyt oli tekijät kyllä tehneet nopeesti ja halvalla ja sen kyllä huomas.Ja sen piti olla polttarit niin koko leffa oli suurimmaks osaks hautajaisia.Pettynyt. Enkä ollut ainoa.
Ai niin siis luokkakokous 2 oli kyseessä. Jos ei samia olis ollu niin tossa ei olis ollu mitään.
No kyllä mä sen maksoin kun onhan se ostajalle maksanut. En olis kehdannu mennä toisen rahoilla.Mutta..eiks sulle ollu jo liput hankittuna?
Aina noi kakkososiot ei todellakaan ole hyviä, kun kaikki paukut laitettu siihen ykköseen. Mutta - etpähän ollu kotona möllöttämässä, kait muutoin oli ihan onnistunut ilta ihmisten ja kavereitten parissa?
..ma luulin etta sulle ois se tarjottu, tai semmoisen kasityksen sain.No kyllä mä sen maksoin kun onhan se ostajalle maksanut. En olis kehdannu mennä toisen rahoilla.
ja monenlaista rakkautta...ja sita hunajaa ja siirappia