Mitä sitteMie voisin tulla ihan vain seuraamaan tasapuolisuuden nimissä siis seuraamaan että molemmille löytyy se oma strappiaika.
Ei mithänMitä sitte
hitsinpimpulat sun puhelintas, juuri tiukassa paikassa! *yllyttää hivelemään viivaa lisää ja nostaa peppuaan houkuttelevammin esille*Mä olen ihan kiltistiVoi hitto!!!
Puhelimessa akku loppu
*läpsäyttää kipakan litsarin poskelle ja alkaa kutitella hitain vedoin sormilla kosteaa viivaa*
Tää on naistenvuoro...soriii *läväyttää oven kii*Mie voisin tulla ihan vain seuraamaan tasapuolisuuden nimissä siis seuraamaan että molemmille löytyy se oma strappiaika.
EI ton pitäny näkyä tossa.hitsinpimpulat sun puhelintas, juuri tiukassa paikassa! *yllyttää hivelemään viivaa lisää ja nostaa peppuaan houkuttelevammin esille*Mä olen ihan kiltisti
Hupsis, mä niin lupasin olla kilttinä täällä...no jospa mua rangaistaan myöhemmin
Onko kundi lähössä kartsalle?Jaaha, meikä tukahdutetaan taas dödön hajuun.
En tiiä. Voi olla.Onko kundi lähössä kartsalle?
Ai niin. Likööristä on puolet jäljellä.
Hullu En kaada pois makoisaa juomaa.Kippaa viemäriin
Jaaha, meikä tukahdutetaan taas dödön hajuun.
Hyi sua.Yöllä se sälli raahaa sinne jonkun kottaraisen joka ulvoo kuin kuoleva, kun sälli jyystää sitä kakkoseen
Tee nuotio niistä partsilleOlkkarissa on vielä pino järjesteltäviä papereita. Mutku ei jaksa enää tälle päivälle.
Ei se sitä voi tehdä, se viettelee viattomia naisia sen avulla Mokoma seireeni kun onKippaa viemäriin
siis oikeesti mä olen niin pieni ruokainen että tuosta riittäis pariks viikoks, ainakin, syötävääKyllä mä oon aina tienny, että Ellu on nälkäinen, mutta eikö tuo ole jo vähän liioittelua