Jaha jaha, sano ny vielä että on sisus täynnänsä siemeniä.
enintään puol metrii ja sekin vähä kevyttä pakkasluntaJoo lunta sais tulla ja paaaalllljjjoooooon *ekstaasissa*
Ei oo.Jaha jaha, sano ny vielä että on sisus täynnänsä siemeniä.
Joo ja pituutta ei sovi unohtaaTÄ?
Mitähän sää ny horiset...
Mun tiedossa on, että Päätön on ajeluttanut ainakin toista meistä...ja olikin hyvä kyyti, ja niin hianolla autolla että kyllä muuten kelpas.
Rumaa ei Päättömästä saa niiku millään. Päätön on hyvännäkönen ja voimakas mies.
rumuus on miehekästä.Näössä ei ainakaan kun kaverihan on ruma kuin rullatuoli.
ELLU!Joo ja pituutta ei sovi unohtaa
Mutta sää et oo ruma. Et ulkoa, etkä sisältä!rumuus on miehekästä.
Ei niin, mutta tällaset pervolissut kuin sä, mä, Boobsi ja kisu voidaan aina vähän puhuakinELLU!
Ei hianot naiset puhu tollasii!
tarviiko sitä nyt auki leikata että sisälle näkee.Mutta sää et oo ruma. Et ulkoa, etkä sisältä!
Olet miellyttävän näköinen, sopivan pitkä ja ikä on hyvä.mää en oo komee, pitkä eikä mulla oo hianoo auttoo
parastaennen päivyski on kauuuuukana takana
Helepottaishan se sitä näkemistä?tarviiko sitä nyt auki leikata että sisälle näkee.
Toki täytyy, sieltä ne parhaudet aina löytyytarviiko sitä nyt auki leikata että sisälle näkee.
oot joko a) ihana tai b) hyvä narraamaan tai c)sekäettäOlet miellyttävän näköinen, sopivan pitkä ja ikä on hyvä.
Autosta en tiiä.
Kiitosoot joko a) ihana tai b) hyvä narraamaan tai c)sekäettä
autot nyt vaihtuu tämän tästä
Niin on.Nonii, ja jottei unohu, eikä tuu mitään alemmuuskomplekseja ni epekkiki on tosi söpö.
Katsele niitäMitä tekis lasten leffoille? Ei raaski heittää roskiin.
Pöh ethänsie oo ees nähäny muaNonii, ja jottei unohu, eikä tuu mitään alemmuuskomplekseja ni epekkiki on tosi söpö.