The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä se on toi yksi joka antaa lumipesut meille molemmille ja nauraa ilkeetä naurua päälle :D
*ufopääkkönen*

...ei muuten pystykykenemään:cautious:...mä oon talvikissojen kissa, lumipesujenantometsuri monen monituisen vuoden - joskin myös parhaitten kouluttajien eli ipanoiden, niin omien kuin muidenkin :love: - opettama, joten....saa kaiken toivonsa heittää:cautious:*hykerteleekehräilee valppaana*
 
*ufopääkkönen*

...ei muuten pystykykenemään:cautious:...mä oon talvikissojen kissa, lumipesujenantometsuri monen monituisen vuoden - joskin myös parhaitten kouluttajien eli ipanoiden, niin omien kuin muidenkin :love: - opettama, joten....saa kaiken toivonsa heittää:cautious:*hykerteleekehräilee valppaana*
Rakas murunen, mä yritin sanoa sulle että se on niin pitkä ettet sä ylettyis ees heittämään lunta siihen tai ainakaan laittamaan sitä sen kaula aukosta sisään kun sä lentäisit jo kaarella itte hankeen :D
 
Rakas murunen, mä yritin sanoa sulle että se on niin pitkä ettet sä ylettyis ees heittämään lunta siihen tai ainakaan laittamaan sitä sen kaula aukosta sisään kun sä lentäisit jo kaarella itte hankeen :D
*ufopääkkönen*

Ja pyh!

:cautious:...sä et selkeestikään tiiä mihin oon kykeneväinen...pituus tai koko ylipäätänsä ei oo ollu koskaan ongelmana(y)..ja mulla on omat salaiset niksini mukamas isojenkin jättien pään menoiksi:cautious:*herkuttelee jo tilanteen tarjoamalla kuvalla*
 
Viimeksi muokattu:
*ufopääkkönen*

Ja pyh!

:cautious:...sä et selkeestikään toi mihin oon kykeneväinen...pituus tai koko ylipäätänsä ei oo ollu koskaan ongelmana(y)..ja mulla on omat salaiset niksini mukamas isojenkin jättien pään menoiksi:cautious:*herkuttelee jo tilanteen tarjoamalla kuvalla*
joo mä olen ihan pehmo ja sain siitä jo esimakua tänään vaikka kuinka piipitin kilttiä ja armoo vuorotellen :LOL::ninja:
 
Kumpi on kumpi? Päätönhän sen vois sanoa kun on ajellu molempia. Mikä siinä Päättömässä onkin? Onko se kun sanoo olevansa muslimi vaikka onkin valkoinen kaveri? Näössä ei ainakaan kun kaverihan on ruma kuin rullatuoli.
TÄ?:eek:
Mitähän sää ny horiset...:coffee:

Mun tiedossa on, että Päätön on ajeluttanut ainakin toista meistä...ja olikin hyvä kyyti, ja niin hianolla autolla että kyllä muuten kelpas.:coffee::love:
Rumaa ei Päättömästä saa niiku millään. Päätön on hyvännäkönen ja voimakas mies.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä