Kyllä se on toi yksi joka antaa lumipesut meille molemmille ja nauraa ilkeetä naurua päälle..eliii...mä taijankun saada antaa teille molemmille ne lumipesut ...
..ite saatte kyllä sitten sen sotkun siivota ja eskimoita tekaista
no muutama lumihiutaleMitä sä Krut touhuut siellä? Mitä sä tolla nostokurjella....?
*ufopääkkönen*Kyllä se on toi yksi joka antaa lumipesut meille molemmille ja nauraa ilkeetä naurua päälle
Rakas murunen, mä yritin sanoa sulle että se on niin pitkä ettet sä ylettyis ees heittämään lunta siihen tai ainakaan laittamaan sitä sen kaula aukosta sisään kun sä lentäisit jo kaarella itte hankeen*ufopääkkönen*
...ei muuten pystykykenemään...mä oon talvikissojen kissa, lumipesujenantometsuri monen monituisen vuoden - joskin myös parhaitten kouluttajien eli ipanoiden, niin omien kuin muidenkin - opettama, joten....saa kaiken toivonsa heittää*hykerteleekehräilee valppaana*
haahaahaa sullon tossa typokuka nyt toisia henkeen heittelee.
oi raukkaparka on saanut sun stalkkauksen takia kakkahalvauksen ja jähmettynyt ihan tönköks*nappaa kisun mukaansa ja vie kotiinsa....sänkyyn....saman peiton alle....*Kattinen tallentui valvontakameraani
*ufopääkkönen*Rakas murunen, mä yritin sanoa sulle että se on niin pitkä ettet sä ylettyis ees heittämään lunta siihen tai ainakaan laittamaan sitä sen kaula aukosta sisään kun sä lentäisit jo kaarella itte hankeen
joo mä olen ihan pehmo ja sain siitä jo esimakua tänään vaikka kuinka piipitin kilttiä ja armoo vuorotellen*ufopääkkönen*
Ja pyh!
...sä et selkeestikään toi mihin oon kykeneväinen...pituus tai koko ylipäätänsä ei oo ollu koskaan ongelmana..ja mulla on omat salaiset niksini mukamas isojenkin jättien pään menoiksi*herkuttelee jo tilanteen tarjoamalla kuvalla*
Nääh...toi on ihan selkee otos sen yhden rauhallisen after skin jälkeen kun kerran noin ihmeellisen...hillittynä ja pölöjän hymyn kera meen*ufopääkkönen*...Kattinen tallentui valvontakameraani
oli.haahaahaa sullon tossa typo
Joo lunta sais tulla ja paaaalllljjjoooooon *ekstaasissa*Oih! Tulispa tänä talvena kerranki kunnolla lunta.
Awwww...pehmous on ihan hyvästä ellei jopa parastajoo mä olen ihan pehmo ja sain siitä jo esimakua tänään vaikka kuinka piipitin kilttiä ja armoo vuorotellen
Ite oot.Mutta hei, mä lähden nyt...tunnelmoimaan ja herkistymään ja varmasti myös laittakaa poskeni märiksi ja...täyttymään ikävästä, onnesta ja rakkaudesta
Ihanaa iltaa sulle, oot ihana ja rakas
Kumpi on kumpi? Päätönhän sen vois sanoa kun on ajellu molempia. Mikä siinä Päättömässä onkin? Onko se kun sanoo olevansa muslimi vaikka onkin valkoinen kaveri? Näössä ei ainakaan kun kaverihan on ruma kuin rullatuoli.Lipsukka ja Ellu tarttui myös kameraan
TÄ?Kumpi on kumpi? Päätönhän sen vois sanoa kun on ajellu molempia. Mikä siinä Päättömässä onkin? Onko se kun sanoo olevansa muslimi vaikka onkin valkoinen kaveri? Näössä ei ainakaan kun kaverihan on ruma kuin rullatuoli.